همشهری آنلاین: خبرنگاران عصر روز گذشته (سه‌شنبه) با پرواز شماره ۴۴۹ ایران ایر عازم اردبیل شدند که خلبان پروازشان محمدباقر قالیباف شهردار تهران بود.

رییس‌جمهور کشورمان در هفتمین سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه اردبیل با استقبال مردم استان روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در اولین برنامه هفتمین سفر استانی خود قرار است در دیدار عمومی مردم در ورزشگاه تختی استان اردبیل سخنرانی کند و در طول مسیر حرکت رییس‌جمهور از فرودگاه تا ورزشگاه تختی جمعی از مردم به استقبال وی آمده بودند.

بر اساس این گزارش، عده‌ای از مردم استان اردبیل با در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهایی با مضامین خوشامدگویی به رییس‌جمهور در مسیر حرکت وی تا ورزشگاه تختی به استقبال رییس‌جمهور آمدند.

همچنین عده‌ای دیگر از مردم سوار بر اسب و شتر و با بر تن داشتن لباس‌های محلی از رییس‌جمهور استقبال کردند.

 رییس‌جمهور رأس ساعت 9:30 امروز (چهارشنبه) وارد استان اردبیل شد و در فرودگاه این استان مورد استقبال استاندار و امام جمعه اردبیل قرار گرفت.

از دیگر حاشیه‌های جالب هفتمین سفر استانی رییس‌جمهور این بود که خبرنگاران عصر روز گذشته (سه‌شنبه) با پرواز شماره 449 ایران ایر عازم اردبیل شدند که خلبان پروازشان محمدباقر قالیباف شهردار تهران بود.

رییس‌جمهور پس از سخنراني در ورزشگاه تختی اردبیل و در دیدار عمومی با مردم، در جلسه دیدار علما، فضلا و طلاب حضور خواهد يافت و همچنین در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری با حضور فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران استان در موضوعات اقتصادی شرکت مي کند.

برخی از پلاکاردهای نصب شده در مسیر حرکت رییس‌جمهور تا ورزشگاه تختی عبارتند است از «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «دکتر روحانی میزبانی شما افتخار ماست»، «روحانی خوش گلیپ سوز» و «تدبیرلین امید کاروانی اردبیله» در دست داشتند.

همچنین عده‌ای دیگر از مردم استان بنرهایی از چهره‌های شهدای استان را بر روی دستان خود گرفته بودند.

تعدادی از تاکسیرانان اردبیل نیز با توقف تاکسی‌های خود در کناره‌های مسیر حرکت رییس‌جمهور از وی استقبال کردند.

 

کد خبر 269446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha