پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات گفت: وظیفه حکومت برقراری امنیت است و تلاش و مجاهدت ما به دنبال ایجاد فضای غالب در این زمینه است تا اصلاح حقیقی رخ بدهد و همه مردم از لذت زندگی همراه با آرامش بهره بگیرند.

alavi

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر از اردبیل حجت‌الاسلام سید محمود علوی امروز در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری با محوریت امنیت و اقتصاد در اردبیل افزود: در روز قدس ، سربازان گمنام امام عصر (عج) ضربات سنگینی را به پیکره مخالفان امنیت کشور وارد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی ، سرخوردگی جوانان ما را دست پیدا نکردن در مشاغل دولتی دانست و گفت:‌ در حالی که در سایر کشورها این سرخوردگی به علت وارد نشدن به مشاغل غیردولتی به وجود می‌آید در کشور ما این اتفاق برعکس رخ داده و مشاغل بخش خصوصی نیز جزو مشاغل اصلی و اساسی به شمار نمی‌رود.

وی تأمین امنیت کامل را در حوزه سرمایه‌گذاری ضروری و بسترساز تحولات واقعی دانست و افزود: تا زمانی که امنیت نباشد سرمایه به مانند آهوی رمیده فرار می‌کند و نمی‌توان آن را در اختیار گرفت.

وزیر اطلاعات با انتقاد از برخی التهاب‌آفرینی‌های غیرطبیعی در ناآرام جلوه دادن فضای اقتصادی و سرمایه‌گذاری گفت: دولت یازدهم با نگاه واقع‌بینانه در صدد برقراری امنیت در بخش سرمایه‌گذاری است و هرگز دوست ندارد این فضا امنیتی شود یا سایه امنیتی برآن بیفتد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی سرمایه‌گذاری مؤثر را در گرو برقراری امنیت پایدار دانست و افزود: نمونه آن برخی تأسیسات خارجی‌ها در ایران بود که در هشت سال دفاع مقدس حتی یک روز نیز بمباران نشد.

وی با اشاره به حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران در برقراری امنیت کامل در این حوزه افزود: البته باید به خاطر داشته باشیم که اقتصاد پویا در گرو فرهنگ دینی قابل تحقق است.

وزیراطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما اعتقادی به امنیت گورستانی نداریم بلکه امنیت همراه با پویایی و شادابی را عامل و عنصر توسعه می‌دانیم و امروز یقین داریم که همه دلسوزان نظام از حرکت اعتدالی دولت خشنود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: باید با عینک و نگاه دینی ، ارزشی و براساس معیار کلام پیامبر مکرم اسلام (ص) که همه باید دنبال روزی حلال باشیم ، در این عرصه ورود پیدا کرده و از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به عنوان چهره‌های موفق حمایت همه‌جانبه را داشته باشیم.

کد خبر 269532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha