همشهری آنلاین: مدیر امور مؤسسات قرآنی سازمان دارالقرآن با اشاره به احداث مراکز قرآنی در مناطق محروم، از تجهیز خانه‌های قرآن شهری و روستایی خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای با وزارت کشور برای گسترش خانه‌های قرآن شهری و روستایی در هفته‌های آتی منعقد می‌شود.

به گزارش فارس، حسین بهبودی با اشاره به بازدید از خانه‌های قرآن شهرهای مختلف تا پایان شهریور ماه، از انعقاد تفاهم‌نامه بين سازمان دارالقرآن با استانداری كرمان خبر داد و گفت: بر اساس اين تفاهم‌نامه، با همکاری استانداری و اداره دارالقرآن کرمان، فعالیت‌های قرآنی در این استان بیش از پیش پیگیری مي‌شود.

وی با اشاره به احداث 43 خانه قرآن روستایی در استان کرمان از سال گذشته تا کنون، ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه‌هایی که با استانداری کرمان، هرمزگان و بوشهر امضا کردیم، قرار شد علاوه بر تجهیز خانه‌های قرآن، آنها در احداث و توسعه خانه‌های قرآن روستایی نیز مشارکتی سازنده داشته باشند.

بهبودی در ادامه به امضای تفاهم‌نامه‌ای با وزارت کشور برای گسترش خانه‌های قرآن شهری و روستایی در هفته‌های آتی اشاره کرد و گفت: ما سعی داریم با بازدید از فعالیت‌های قرآنی در نقاط مختلف کشور در مسیر تحقق چشم‌انداز ترسیم شده در سازمان تبلیغات اسلامی که از منویات مقام معظم رهبری الهام گرفته است، گام برداریم که امیدواریم با این اقدام علاوه بر آسیب‌شناسی گامی در جهت ارتقای فعالیت‌های قرآنی برداشته باشیم.

امور مؤسسات قرآنی و استان‌های سازمان دارالقرآن با بیان اینکه مشکلات مالی یکی از مهم‌ترین معضل فعالیت‌های قرآنی در بسیاری از شهرها و روستاها است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت استانداران و خیران بتوانیم علاوه بر تجهیز خانه‌های قرآن شهری و روستای، مراکزی در نقاط محروم که ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های قرآنی دارند، احداث کنیم.

کد خبر 269696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha