دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در تیر ماه امسال را منتشر کرد.

ایسنا نوشت: براین اساس در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۰ میلیون تومان، خودروی سایپا ۱۳۱ تولیدی سایپا با ۷۹ نمره منفی در رتبه نخست رده‌بندی قرار دارد.

رتبه دوم نیز با ۸۰٫۸ نمره منفی در اختیار سایپا ۱۳۱ تولیدی پارس خودرو و رتبه سوم و آخر با ۸۲٫۳ نمره منفی در اختیار سایپا ۱۳۲ است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان نیز خودروی پارس تندر با ۲۰٫۶ نمره منفی در صدر رده‌بندی قرار دارد. پس از آن خودروی تندر ۹۰ پارس خودرو با ۲۰٫۹ نمره منفی در رتبه دوم قرار گرفته است.

رتبه سوم نیز با ۲۱ نمره منفی در اختیار تندر ۹۰ تولیدی ایران خودرو است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز با ۲۲٫۱ نمره منفی در رتبه چهارم و پژو ۲۰۶ با ۲۲٫۶ نمره منفی در رتبه پنجم قرار گرفته است.

رتبه ششم خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان نیز با ۲۹٫۳ نمره منفی در اختیار رانا و رتبه هفتم با ۴۷٫۵ نمره منفی در اختیار جک است.

پژو پارس با ۵۱ نمره منفی در رتبه هشتم و پژو ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو خراسان با ۵۲٫۱ نمره منفی در رتبه نهم قرار دارد. رتبه دهم نیز با ۵۲٫۲ نمره منفتی در اختیار سمند و رتبه یازدهم با ۵۲٫۵ نمره منفی در اختیار پژو ۴۰۵ ایران خودرو است.

ام‌وی‌ام ۳۱۵ با ۵۵٫۷ منفی در رتبه دوازدهم و تیبا با ۶۰٫۲ نمره منفی در رتبه سیزدهم قرار دارد. ام‌وی‌ام ۱۱۰ نیز با ۸۴٫۳ نمره منفی در رتبه آخر قرار گرفته است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان خودروی جک اتومات با ۴۵ نمره منفی در رتبه نخست قرار دارد. لیفان ۶۲۰ نیز با ۵۱٫۳ نمره منفی در رتبه دوم و ام‌وی‌ام ۵۳۰ با ۵۲٫۷ نمره منفی در رتبه سوم قرار دارد.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان نیز لیفان X60 با ۵۰ نمره منفی در رتبه نخست و ام‌وی‌ام X33 با ۶۵٫۵ نمره منفی در رتبه دوم و آخر رده‌بندی قرار دارد.

کد خبر 269964

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha