چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت اپل بزرگترین سایز آی پد را وارد بازار خواهد کرد. اندازه صفحه آی پد جدید که پیش بینی می‌شود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ وارد بازار شود ۱۲.۹ اینچ خواهد بود. ای پد اصلی ۹.۷ اینچ و آی پد مینی ۷.۹ اینچ است.

iPad tablet

به گزارش شبکه بلومبرگ، کیفیت صفحه و دوربین این مدل آی پد بهبود خواهد یافت. یکی از مشتریان آی پدهای بزرگ اپل مدارس و مراکز آموزشی خواهند بود.

در سه ماهه دوم سال جاری فروش ای پدهای اپل با افت همراه بوده و به رقم ۱۳ میلیون ۳۰۰ هزار دستگاه رسیده. در مقابل میزان فروش آیفون‌های این شرکت با افزایش همراه بوده و بیش از ۳۵ میلیون دستگاه اعلام شده است.

پروژه ساخت مدل جدید آی پد در راستای اجرای سیاست‌های شرکت اپل برای ایجاد تنوع در محصولات خود، افزایش میزان فروش و رقابت با رقیبانی چون سامسونگ با تبلت‌های معروف این شرکت قرار دارد.

از سوی دیگر فروش محصولات مایکروسافت بنام اولترا موبایل، لب تاپ‌هایی که قابلیت تبدیل به تبلت دارند، در سال ۲۰۱۳ به رقم ۲۲ میلیون دستگاه رسیده. پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری ۳۲ میلیون و در سال ۲۰۱۵ به رقم ۵۵ میلیون دستگاه برسد.

در حال حاضر بازار به سوی لب تاپ‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به تبلت را دارند گرایش دارد. اپل امیدوار است با ارائه ای پد خود با صفحه بزرگ دستگاه‌های موسوم اولترا موبایل مایکروسافت را به چالش بکشد.

کد خبر 270235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha