همشهری آنلاین: رزمایش بسیجیان کوی های سازمانی گروه پدافند هوایی امروز با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و مقامات لشکری و کشوری با هدف مردمی کردن دفاع در سواحل دریای خزر به مدت یک روز برگزار شد.

قرارگاه پدافند هوایی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، مراحل مختلف رزمایش به شرح ذیل به اجرا درآمد؛

دیده‌بان‌های سیار به وسیله جت اسکی جهت گشت زنی و کشف اهداف حرکت کردند. در ادامه پهپاد صاعقه توسط تیم مستقر در منطقه رزمایش به پرواز در آمد. در پی کشف پهباد توسط دیده بانهای مستقر ؛ موضوع به پست فرماندهی منطقه گزارش شد و مرکز فرماندهی و کنترل رادار منطقه دستور انجام اقدام تاکتیکی (درگیری) بر علیه هدف گزارش شده توسط قایق های تندرو مجهز به موشک دوش پرتاپ استرلا را صادر کرد. این پهباد با اقدام قایق های تندرو از محل رزمایش متواری شد.

پهپاد دوم توسط تیم پهپاد رزمایش به پرواز درآمد که هدف توسط دیده بان های سیار موتوری منطقه رزمایش کشف و گزارش آن به پست فرماندهی و سپس به مرکز فرماندهی و کنترل رادار ارسال شد. مرکز فرماندهی دستور درگیری مواضع دوش پرتابی استرلا با هدف را صادرکرد که در ادامه پهباد مذکور با پرتاب فلیر موشک های دوش پرتاب را فریب داد و هدف به ادوات توپخانه ای واگذاری گردید در ادامه توپ های 35 م م و 23 م م با هدف درگیر شده و هدف را منهدم کردند.

کد خبر 270256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha