پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته ششم مسابقات لیگ برتر روزهای ۷ و ۸ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، جمعه 7 شهريور، نفت تهران كه با 7 امتياز در رده هفتم قرار دارد، ميزبان پيكان 2 امتيازي است كه در مكان شانزدهم نشسته است.

تراكتور سازي 10 امتيازي نيز ميزبان نفت مسجد سليمان است كه اختلاف هفت امتياز از حريف خود در رده چهاردهم جدول است. اين بازي‌ها ساعت 18 برگزار مي‌شود.
در ساعت 19، استقلال صدر نشين 12 امتيازي، ميزبان گسترش فولاد است كه با 6 امتياز در مكان دهم قرار دارد و ذوب‌آهن و سپاهان در اصفهان به مصاف هم مي‌روند. سپاهان هم‌اكنون با 10 امتياز دوم است و همشهر‌اش، ذوب‌آهن با 3 امتياز در مكان سيزدهم جدول قرار دارد. فولاد 19 امتيازي كه بعد از تراكتور در مكان چهارم جدول است با سايپا روبرو مي‌شود كه با 6 امتياز در رده نهم جدول است.

شنبه نيز سه ديدار برگزار مي‌شود. در ساعت 17 و 15 دقيقه، پديده با 9 امتياز كسب كرده و قرار گرفتن در مكان پنجم ميزبان راه‌آهني است كه هم‌اكنون با 7 امتياز جاي هشتم در جدول را به خود اختصاص داده است. در ساعت 18 ملوان 5 امتيازي در انزلي به مصاف استقلال خوزستان مي‌رود كه 4 رده پايين‌تر از او طي 5 بازي اخير 3 امتياز كسب كرده است. آخرين بازي هفته ششم را پرسپوليس كه اينك تنها با 5 امتياز در رده دوازدهم است با صباي قم 8 امتيازي كه در رده ششم قرار دارد، انجام خواهند داد.

کد خبر 270263

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha