مجموع نظرات: ۰
جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت شهاب خودرو از سال۱۳۴۵ با نام لیلاند موتور ایران با مشارکت شرکت لیلاند موتورز انگلستان جهت مونتاژ کامیون و اتوبوس فعالیت تولیدی خود را آغازنمودو از سال ۱۳۷۸ طی یک مزایده به تملک آستان قدس رضوی درامد .

شرکت شهاب خودرو

این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده خودروهای خدمات شهری در ایران، سالانه تعداد قابل توجهی از محصولات خود را حسب نیاز و سفارش شهرداریها ، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی تولید و تحویل می نماید.

از جمله بهترین تولیدات خودروهای خدمات شهری این شرکت از بدو تأسیس تا به حال می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • افتخار تولید اولین اتوبوس های دوطبقه در ایران
  • افتخار تولید حدود 70000 دستگاه کامیون لیلاند مدل سوپر کمت تا سال 1357 که اکثرا" بصورت کمپرسی هنوز در اقصی نقاط کشور مشغول بکار هستند.
  • افتخار تولید اولین اتوبوس گاز سوزدر ایران
  • افتخار تولید اولین اتوبوس BRT در ایران
  • تولید انواع ماشین های مخصوص ازجمله : ماشینهای آتش نشانی، زباله کش و لجن کش، رولاف سیستم (بازوی غلطان)، اسکیپ لودر، تانکرهای حمل آب و مواد سوختنی ، زین پل کش و ....
  • تولید انواع اتوبوس های شهری ازجمله تولید اتوبوس شهری 2612 با کیفیت و درصد رضایت مشتری بسیار بالا.
  • تولید انواع اتوبوس بین شهری از جمله اتوبوس بیابانی 3012

از سال 1377تابه امروز اتوبوسهای این شرکت برطبق استاندارد EURO2 که ضدآلایندگی هوا و صوت می باشد تولید می شوند.

بخش مهندسی این شرکت قادر به طراحی اتوبوسهای خاص و ایجاد تغییرات لازم بر طبق نیاز مشتری می باشد. از جمله طراحیهای این بخش می توان به طراحی میدل باس 28نفره و اتوبوس های SLF اشاره کرد.

شرکت شهاب خودرو دارای بخش خدمات پس از فروش بسیار سازمان یافته با نام شهاب یار است که مشتری را در تهیه قطعات یدکی و سرویسهای لازم در تمام نقاط ایران و در صورت نیاز در خارج از کشور حمایت می کند.

شرکت شهاب خودرو موفق به کسب گواهینامه های ISO9001-2000و ISO9001-2008 شده است و محصولات تولیدی آن به کشورهای ترکمنستان، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان، لیبی و قطر صادرگردیده و توسعه صادرات به بازارهای آفریقا و منطقه خاورمیانه و روسیه و اوکراین را در دستور کارخود قرار داده است.

کد خبر 270308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha