همشهری آنلاین: در مسابقات گرین کاپ ایتالیا در رشته تراپ بانوان، نمایندگان کشورمان در بخش تیمی توانستند در جایگاه ششم قرار گیرند.

Green Cup Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران مطرح جهان برگزار شد و طی آن تیم کشورمان با ترکیب بهاره جهاندار، شیوا فرح‌پور و مرضیه پرورش‌نیا در سه راند به مصاف حریفان قدرتمند اروپایی و جهانی خود رفت.

بهاره جهاندار با امتیاز ۶۰ در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت. شیوا فرح‌پور، نفر اول رنکینگ اهداف پروازی کشور که برای اولین بار حضور در مسابقات بین‌المللی را تجربه مي‌کرد، با کسب امتیاز ۵۸ در جایگاه سی و دوم ایستاد و مرضیه پرورش‌نیا، نوجوان ملی پوش کشورمان در رقابت با حریفان با تجربه و مطرح خود، در جایگاه سی و نهم ایستاد.

این مسابقات در حالی برگزار شد که تیراندازانی با مدال‌های جهانی در آن حضور داشتند که در نهایت، دبورا گیلیسو از ایتالیا و دارنده مدال‌های طلای جهانی با کسب ۷۱ امتیاز، شریا سینگ از هندوستان و دارنده نقره آسیا با کسب ۷۱ امتیاز و ناتامی روی از استرالیا و دارنده مدال نقره و برنز مسابقات سیدنی با امتیاز ۷۰، به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی نیز تیم کشورمان پس از سه تیم از ایتالیا، انگلستان و مغرب، در رده ششم جدول جاي گرفت.

 

کد خبر 270392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha