همشهری آنلاین: در اولین روز مسابقات گرندپریقزاقستان، سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم و علیرضا نصر آزادانی در ۸۰- کیلوگرم با شکست در راند طلایی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

Astana ۲۰۱۴ GP Logo

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، دومین دوره مسابقات گرندپري در سال 2014 از صبح روز جمعه (7 شهريور) در "آستانه" قزاقستان آغاز شد. اين رقابت‌ها در كلاس G4 برگزار و 206 تكواندوكار رنكينگ‌دار المپیکی از 50 کشور، برای افزايش امتيازات خود در راستای كسب سهميه المپيك 2016 برزيل به مدت 3 روز مبارزاتشان را پیگیری خواهند کرد.

در اولین روز این مسابقات، سجاد مردانی، تنها نماینده وزن 80+ کیلوگرم (وزن چهارم المپیکی) کشورمان پس از یک دور به مصاف "لئوناردو باسیل" از ایتالیا (دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا) رفت و در راند طلایی نتیجه را واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فرزان عاشورزاده، تكواندوكار وزن 58- كيلوگرم (وزن اول المپيك)، در اولين ديدار به مصاف "ابوزيد" از اردن رفت و با نتيجه 23 بر 3 به برتري رسيد و راهي مرحله بعد شد. اين تكواندوكار اردني مدال طلاي نوجوانان جهان و آسيا را در اختيار دارد.

عاشورزاده در دومين ديدار بايد با نماينده مصر (دارنده مدال برنز جهان و 2 مدال طلاي قهرماني آفريقا) مبارزه كند.

همچنين مهدي خدابخشي، تكواندوكار وزن 80- كيلوگرم (وزن سوم المپيك) در اولين ديدار با "وون جانگ هون" از كره جنوبي (قهرمان نوجوانان جهان و قهرمان بزرگسالان آسيا) ديدار كرد و توانست با نتيجه 8 بر 0 به برتري برسد.

تكواندوكار كشورمان در مرحله دوم بايد با "سباستين كريسميچ" از آرژانتين كه مدال طلاي المپيك 2012 لندن را در اختيار دارد، مبارزه كند.

اما عليرضا نصرآزاداني، ديگر نماينده ايران در اين وزن، مبارزه را در راند طلايي به "آرمن يرمنيان" از ارمنستان (قهرمان اروپا) واگذار كرد و از دور رقابت‌ها كنار رفت.

 

کد خبر 270394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha