پسربچه ۵ ساله انگلیسی که با تومور خطرناکی در مغزش از بیمارستانی در جنوب انگلستان دزدیده شده است، تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت.

پسر ربوده شده

بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه پدر و مادر اين پسربچه پس از دزديدن او از بيمارستان به اسپانيا گريخته‌اند. اين حادثه از آنجا باعث نگراني شديد مأموران پليس انگليس شده كه پسربچه 5 ساله به گفته پزشكان نياز به مراقبت‌هاي شديد پزشكي دارد. به‌خاطر توموري كه در مغز اوست، سيستم گوارشي وي با دستگاهي مكانيكي كار مي‌كند كه باتري اين دستگاه فقط تا روز جمعه دوام خواهد داشت. حال پزشكان معالج اين پسربچه نگرانند كه با توجه به خاص بودن باتري دستگاه، احتمالا والدين پسربچه نتوانند اقدام به تعويض باتري دستگاه كنند.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه والدين اين پسربچه بعد از اينكه وي را ربوده‌اند، با كشتي راهي فرانسه شده و از آنجا مسير اسپانيا را در پيش گرفته‌اند. ماجرا به پليس بين‌الملل گزارش شد و با به صدا درآمدن آژير اين پليس، حالا مأموران اينترپل همه كشورهاي اروپايي براي پيدا كردن پسربچه دزديده‌شده به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. گفته مي‌شود پسربچه 5ساله كه آشيا نام دارد، تحت عمل جراحي گسترده مغز قرار داشته است و خطر مرگ او را تهديد مي‌كند.

کد خبر 270458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha