یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت اپل پس از ماه‌ها گمانه زنی و شایعه درباره محصولات جدیدش، دعوت‌نامه‌هایی را برای حضور در مراسمی که در نهم سپتامبر برگزار خواهد شد، ارسال کرده‌است.

اپل

براساس گزارش فاكس نيوز، انتظار مي‌رود اين دعوتنامه كه تنها يك جمله در آن نوشته شده، مجوز ورود به مراسمي باشد كه قرار است در آن محصول جديد اپل كه دوستدارانش مدت‌ها انتظار آن را كشيده‌اند، آي‌فون 6، رونمايي شود.

اپل

جمله "كاش مي‌توانستيم بيشتر بگوييم" در پايين تاريخ برگزارش مراسم، كوچكترين راهنمايي درباره آنچه قرار است در مراسم 9 سپتامبر ارائه شود نكرده‌است، با اين‌همه نمايش بخشي از لوگوي شركت اپل در بالاي اين دعوتنامه مي‌تواند نشاني از طراحي جديد آخرين محصول شركت اپل داشته باشد.

پيش از آغاز اين مراسم،‌مانند هميشه شايعات اينترنتي درباره جديد‌ترين محصولات و خدمات اپل فضاي آنلاين را به اشغال خود درآورده‌اند. نمايشگر بزرگ‌تر، عمر باتري بيشتر و اپليكيشن سلامتي از جمله ويژگي‌هايي است كه براي محصول جديد اپل پيش‌بيني شده‌اند. همچنين گفته مي‌شود اپل قصد رونمايي از نسخه‌هاي 4.7 اينچي و 5.5 اينچي از آي‌فون را دارد.

ورود اپل به بازار ساعت‌هاي هوشمند با عرضه ساعت iWatch نيز از ديگر انتظاراتي است كه كاربران وفادار اپل در انتظار مشاهده آن هستند.

کد خبر 270509

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha