دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت از تدوین سند اقتصاد مقاومتی دانشگاه‌های سراسر کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: این سند در اجلاس روسای دانشگاه‌ها در مشهد ابلاغ می‌شود.

به گزارش ايرنا، دكتر محمد کافی با اعلام اين خبر گفت: اجلاس روساي دانشگاه‌ها با حضور 120 نفر از روسای دانشگاه‌های سراسر کشور و معاونین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی روزهای یازدهم تا سیزدهم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این اجلاس، سیاست معاونت‌های مختلف وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برای اجرای سیاست‌های یکسان در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در دانشگاه‌ها تبیین می‌شود.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به برگزاری پنج کارگاه آموزشی در حاشیه این اجلاس افزود: این کارگاه‌ها در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، دیپلماسی علمی، فرهنگی و راهکارهای تحقق دانشگاه اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه نخستین سفر هیات دولت یازدهم به خراسان رضوی نیز اظهارداشت: رفع مشکلات اعتباری از اصلی‌ترین انتظارات دانشگاه فردوسی از دولت تدبیر و امید است.

کافی با تاکید بر ضرورت واگذاری اختیارات بیشتر به دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: این امر منجر به برنامه‌ریزی مستقیم دانشگاه‌ها در اعتلاي جایگاه علمی پژوهشی آنها می‌شود.

کد خبر 270642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha