دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر علوم، گفت: هنوز یکسال از کار دولت نگذشته، یکی از فرهیخته ترین اعضای کابینه را از دولت گرفتیم و و موج سوال و استیضاح که هم وقت‌گیر است و هم وزرا را در مجموعه تضعیف می‌کند، در راه داریم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا تابش در جمع مسئولان اردكان، با ابراز نارضایتی از آنچه كه تحت عنوان «هجمه‌هاي ناروا» و «سنگ‌اندازی علیه دولت» ناميد، اظهار داشت: از جمله دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامي، به رسمیت شناخته شدن اعمال حق حاکمیت توسط مردم است.

نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه از ابتدای انقلاب تا کنون رأی مردم بر هر چیزی مقدم و نافذ بوده است، به حضور پر شور مردم در انتخابات 24 خرداد 92 اشاره كرد و گفت: ما به عنوان نماینده ملت باید به تفکری که مردم به آن رأی داده‌اند احترام بگذاریم و رییس جمهور را در پیاده کردن برنامه‌ها و تحقق شعارهایش همراهی کنیم.

وی با حمايت از تفکری که معتقد به آزادی بیان و عدم حاكميت جو امنیتی در جامعه است، گفت: دكتر روحانی آمده تا با سعی و تلاش فراوان تحریم‌ها را بشکند و مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم را کم کند؛ حال اگر ما بخواهیم کارشکنی کنیم، در حق مردم ظلم نکرده‌ایم؟ اگر مردم در تأمین نیازهای اولیه و معیشتی خود بمانند، جامعه دچار بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

تابش افزود: اگر براي موفقيت دولت کمک نکنیم، احساس امید از جامعه رخت بر می‌بندد و مردم به مسئولان و مجموعه حاکمیت بی اعتماد می‌شوند. تا چه زماني می‌خواهیم این سرمایه عظیم مردمی و اعتماد آنان به حاکمیت را خواسته و ناخواسته بازی دهیم.

این نماینده مجلس تصريح کرد: البته که دولت يازدهم هم نواقصی دارد؛ ما با کسی عهد اخوت نبسته‌ایم؛ هر چه رضایت خداوند و هر چه مصلحت مردم است را می‌گوییم و عمل می‌کنیم.

کد خبر 270675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha