مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشست ویژه معاونین خدمات شهری شهرداری تهران در راستای اجرای طرح استقبال از مهر با هدف ارتقاء سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی شهر تهران، ایمنی معابر و بازپیرایی فضای سبز، بهسازی و زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی برگزار شد.

شهرداری تهران

به گزارش ایسنا، مجتبي عبدالهی معاون خدمات شهری در این نشست ضمن تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های متنوع و متفاوت از سال‌های قبل در طرح استقبال از مهر، با بهره‌گیری از خلاقیت و ابتکار ویژه نسبت به موضوعات خدمات شهری درجهت تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امسال برگزاری طرح "استقبال از مهر" با نگاه ویژه به موضوع بازیافت زباله به مدت 40 روز از 11 شهریور در کلیه مناطق 22 گانه آغاز و تا تاریخ 20 مهر ادامه می‌یابد.

مهندس عبدالهی افزود: همزمان با بازگشایی مدارس به منظور سهولت در تردد دانش‌آموزان از ارائه مجوز برای حفاری‌ها در سطح شهر جلوگیری و به بحث نظافت، شست و شو و پاکیزگی معابر و اطراف واحدهای آموزشی، قبل از بازگشایی مدارس توجه ویژه می‌شود. ضمناً مناطق 22 گانه شهرداری با همکاری پلیس راهور تدابیر لازم را برای ایمن سازی معابر جهت تردد آسان شهروندان به ویژه دانش‌آموزان اعمال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران نسبت به طراحی و راه‌اندازی سامانه ثبت اطلاعات سیستمی با هماهنگی اداره کل خدمات شهری و سازمان بازرسی شهرداری برای گزارش‌گیری به روزاز مناطق و سازمان‌ها اقدام خواهد کرد.

عبدالهی همچنین در این نشست، درباره نظارت، کنترل و مراقبت‌های لازم در سطح مناطق، توجیه عوامل پیمانکاری و الزام آنان به رعایت دقیق مفاد قرارداد، تهیه بانک اطلاعاتی پرسنلی از نیروهای تحت امر پیمانکار، به ویژه اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و موضوع حفظ فضای سبز و نگهداشت شهر و ...تاکید کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه افزود: شهرداری تهران به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت در دسترسی به مراکز خرید و از طرفی حمایت تولیدکنندگان داخلی، 10 نمایشگاه تحت عنوان "باز باران"در نقاط مختلف سطح شهر از جمله فرهنگسراهای اشراق، رازی، خاوران و بوستان‌های ولایت، گفت‌و‌گو، قائم وحاشیه دریاچه چیتگر، برج میلاد، میدان امامحسین (ع)، پیاده‌ راه باب همایون دایر خواهیم کرد تا شهروندان با مراجعه به آن نسبت به تهیه ملزوماتی از قبیل لوازم‌التحریر و پوشاک با کیفیت خوب و قیمت مناسب اقدام کنند.

کد خبر 270676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha