همشهری آنلاین: اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز ضمن تقدیر و تبریک قهرمانی کشتی ایران در مسابقات جهانی خواستار قدردانی از دست اندرکاران این تیم در شورای شهر شدند.

به گزارش فارس، علیرضا دبیر قهرمان سابق المپیک در جلسه علنی شوراي شهر تهران با تبریک قهرمانی تیم کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی، گفت: می‌خواهم به طور ویژه از حمید سوریان تقدیر کنم که رکورد جهان پهلوان تختی را جابجا کرد.

وی ادامه داد:‌به عنوان کسی که قبلا در این رقابت‌ها حضور داشته، می‌دانم که کسب 7 مدال طلا کار بسیار سختی است و پیشنهاد می‌کنم با توجه به اینکه سوریان بچه تهران است در شورا از وی تجلیل ویژه کنیم. همچنین آقای مسجدجامعی می‌تواند درباره این پیروزی شیرین مقاله‌ای بنویسد.

دبیر اذعان داشت:‌البته سوریان می‌تواند در 29 سالگی 10 مدال جهانی و المپیک را داشته باشد اما 3 مدال را مفت از دست داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با ورود به خاطرات کشتی خود گفت: در شورای اول زمانی که من قهرمان شدم از من تجلیل شد و آن تجلیل بسیار به من چسبید که همواره از آقای حکیمی‌پور بابت آن سپاسگزارم.

مجتبی شاکری نیز ضمن تبریک به تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به قهرمانی دبیر گفت:‌من نمی‌دانستم که آقای دبیر برای بدست آوردن این مدال دو دندان خود را نیز از دست داده است و از همه ورزشکاران بابت زحماتی که برای کسب افتخار برای کشورمان متحمل می‌شوند، تشکر می‌کنم.

عباس جدیدی نیز گفت: این اولین بار است که تیم کشتی فرنگی ایران قهرمان جهان شده که این به مدیریت فنی و خوب آقای خادم باز می‌گردد. همچنین جا دارد از محمد بنا که سال‌ها برای کشتی فرنگی زحمت کشیده و اثرات آن اکنون آشکار شده، تشکر کنیم و پیشنهاد تجلیل از این عزیزان در صحن شورا را دارم.

کد خبر 272094

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha