همشهری آنلاین: برگزیدگان سی‌وششمین دوره مسابقات کشوری قرآن شکوفه‌ها در بخش پسران، در مراسم اختتامیه این دوره معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش تسنیم، سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها در بخش پسران از شنبه 22 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی و هنری دشت بهشت استان البرز آغاز شد و برگزیدگان این دوره با حضور آیت‌الله عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، یاراحمدی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خيريه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج و جمعی دیگر از مسئولان روز سه‌شنبه 25 شهریور ماه با برگزاری مراسم اختتامیه تجلیل شدند.

در رشته اذان، محمدمهدی بیگی از تهران رتبه اول، روح‌الله زارع از بوشهر رتبه دوم، سهیل مقدس از کرمان رتبه سوم، مجتبی آبیاری از یزد رتبه چهارم و محمدهادی ساجدی از گیلان رتبه پنجم را کسب کردند.

در رشته ترتیل قرآن، مهدی حکیمی از اردبیل رتبه اول، محمدمهدی قهاری از قم رتبه دوم، مسعود شریفی از مرکزی رتبه سوم، موسی‌الرضا سعیدی از خراسان رضوی رتبه چهارم و رسول حمیدیان از خوزستان رتبه پنجم را به دست آوردند.

همچنین در حفظ کل قرآن، محمدحسین بهزادفر از تهران رتبه اول، علی اسدی از تهران رتبه دوم، امیرحسین شریفی‌زاده از تهران رتبه سوم، محمد داودفلاحی از یزد رتبه چهارم و امیررضا زارعان از آذربایجان شرقی رتبه پنجم را کسب کردند. امیر فیضی، حافظ کل قرآن کریم نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته قرائت نیز سیدمحمدصادق حسینی از خراسان رضوی رتبه اول، محمدجواد علمی از خراسان رضوی رتبه دوم، محمد احمد‌آبادی از خراسان رضوی رتبه سوم، علیرضا امامی از تهران رتبه چهارم و علی غلامی از قزوین رتبه پنجم را کسب کردند.

در رشته حفظ 20 جزء مهدی محمدی از زنجان، حمید امینی از قم، محمد محمودی از آذربایجان شرقی، امیررضا رحیمی از گیلان، سجاد فیاض از خراسان شمالی به ترتیب رتبه اول تا پنجم را بدست آوردند.

کد خبر 272144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha