همشهری آنلاین: تیم‌های فوتبال سایپا و گسترش فولاد در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال به ترتیب برابر پدیده مشهد و ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی رسیدند.

گسترش فولاد

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فوتبال سایپا و پدیده مشهد در کرج به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه سایپا موفق شد با چهار گل میهمانش را شکست دهد.

گل‌های سایپا را در این بازی علی زینالی (22)، میلاد میداوودی (51 و 60) و حامد شیری (53 از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند.

شکست پدیده در هفته نهم در حالی رقم خورد که این تیم تا هفته هفتم تیم بدون شکست لیگ بود اما در هفته هشتم با شکست برابر سپاهان اولین شکست فصلش را تجربه کرد و حالا با توجه به این شکست برابر سایپا به نظر می‌رسد که این نتایج این تیم روند نزولی پیدا کرده‌اند.

گسترش فولاد 3 - ذوب‌آهن 2

در دیگر دیدار امروز (جمعه) از ساعت 17 ذوب‌آهن در تبریز به مصاف گسترش فولاد رفت و در حالی که تا دقیقه 90 از حریفش پیش بود در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

گل‌های این دیدار را مهدی رجب‌زاده (51) و مسعود حسن‌زاده (61) برای ذوب‌آهن و جابر انصاری (2 و 92) و مهرداد بایرامی (96) برای گسترش فولاد به ثمر رساندند.

کد خبر 272370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha