همشهری آنلاین: تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز، نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا موفق شد در اسلام آباد پاکستان به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.

تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، سومین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌های آسیا با حضور 8 تیم در اسلام آباد پاکستان از روز 22 شهریور ماه به مدت 5 روز برگزار شد و تیم شهرداری تبریز، قهرمان لیگ برتر سرکل کبدی ایران به عنوان نماینده کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

کبدی‌کاران شهرداری تبریز پس از صعود از گروه خود، در مرحله نیمه نهایی با شکست نماینده افغانستان به دیدار نهایی راه یافتند تا در برابر نماینده کشور میزبان دیدار پایانی را برگزار کنند.

ایرفورس پاکستان و شهرداری تبریز برگزارکننده فینال سومین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بودند که در نهایت تیم ایرفورس با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خود در دیداری نزدیک موفق شد نماینده کشورمان را شکست دهد تا جام قهرمانی در پاکستان باقی بماند.

بدین ترتیب تیم کشورمان با قبول شکست در دیدار فینال به مدال نقره بسنده کرد.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور محمد سرور، دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا برگزار شد و مدال و کاپ قهرمانی تیم‌های برتر با حضور وي و سایر مسئولين کشور پاکستان به ورزشکاران اهداء گردید.

اسامی بازیکنان و کادر فنی اعزامی بدین شرح می‌باشد:

بهرام اسماعیل‌زاده، عسگر عازمی، بهنام خبازی، امیر انگوتی، امیر دهقانی، واحد علیزاده، رامین حیدری، حامد حسین‌زاده،هادی همتی، پیمان اسکندریان، حمید زیرکی، احد متینی و سینا فروهر

سرمربی: مجید بهرامی

سرپرست: حسین برومندفر

در دوره گذشته این رقابت‌ها که در کشور امارات، شهر دوبی برگزار شد، تیم فولاد مهر سهند آذربایجان شرقی به مقام سوم باشگاه‌های آسیا دست یافته بود.

 

کد خبر 272415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha