همشهری آنلاین: هفته سوم رقابت‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، هفته سوم رقابت‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا به مدت یک هفته و در بخش دختران و پسران در مجموعه ورزشی سجاد هیئت تنیس خراسان رضوی برگزار شد و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها در بخش پسران اتابک سردار شهید از آذربایجان غربی موفق شد با نتیجه (۳-۶ و ۳-۶ ) در مجموع دو بر صفر مقابل محمد میرزایی از اصفهان به برتری رسيده و قهرمان شود و پارسا یزدخواستی، دیگر تنیسور اصفهانی به همراه سینا مقیمی از خراسان رضوی سوم مشترک شدند.

در بخش دختران نیز هلیا غفرانی از کرج موفق شد با نتیجه ( ۰-۶ و ۱-۶ ) نیلوفر قاسم علی‌پور از تهران را شکست داده و بار دیگر صاحب عنوان قهرمانی شود و مهتا خانلو از تهران و کیمیا دانش‌فر از کیش در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در بخش دو نفره زوج سهراب دگمه‌چین و آریا روغنی با نتیجه (۰-۶ (۷) ۶-۷ ) تیم سیاوش شیردل و ارکین توتونچی را شکست دادند و در جایگاه نخست ایستادند و در بخش دختران نیز تیم هلیا غفرانی و مهتا خانلو با پیروزی مقابل نیلوفر قاسم علی‌پور و مهشاد شعیبی قهرمان شدند تا پرونده هفته سوم بازی‌ها با معرفی برترین‌ها پایان یابد.

کد خبر 272541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha