همشهری آنلاین: عضو کمیسیون فرهنگی در خواست کرد تا گزارشی برای پیگیری حادثه جمهوری ارائه شود.

به گزارش ایسنا، احمد مسجد جامعی صبح امروز در نود و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که تقدیر و تشکر از آتش نشانان در سالروز هفتم مهرماه جزو برنامه‌های این جلسه بود با بیان اینکه امید عباسی چهره ماندگاری در این حوزه است، گفت: از گروه تصویر سازی امید تشکر می‌کنم چرا که در نمایشگاه آفرینش قهرمانان کودکان، توانست با قدرت ظاهر شود و این در حالی است که آتش نشانان ظرفیت‌های زیادی در نمادسازی دارند.

وی از آباد درخواست کرد که گزارش پیگیری مرگ دو نفر در آتش سوزی در خیابان جمهوری را ارائه کند و گفت: امیدوارم سطح تجهیزات آتش نشانی افزایش یابد.

همچنین سرخو عضو کمیسیون عمران نیز با بیان اینکه ما در شورای شهر و مدیریت شهری نقش بسزایی در پیشگیری از بروز حوادث داریم گفت: حدود سه مرتبه مصوباتی را برای ارتقای تجهیزات و آموزش آتش نشانان تصویب کردیم اما متاسفانه بعد از گذشت چند ماه هیچگونه پیشنهادی از سوی شهرداری برای بررسی به شورای شهر نرسیده است.

وی با اشاره به خطرات موجود در شهر تهران گفت: حضور به موقع نیازمند تجهیزات و آموزش‌های لازم است و باید تجهیزات موجود نیز به روز باشند.

وی با بیان اینکه حفظ جان آتش نشانان و مردم بسیار مهم است، گفت: برای ارتقای سطح ایمنی شهر باید آتش نشانان را مکلف کنیم تا با تجهیزات جدید آشنا شوند.

کد خبر 273519

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha