همشهری آنلاین: استقلال‌ خوزستان با پیروزی در مسابقه حساس مقابل راه‌آهن به شرایط بحرانی خود سروسامانی داد و به مکان یازدهم جدول صعود کرد.

esteghlal khouzestan

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان و راه آهن از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

هفته دهم لیگ‌برتر، ورزشگاه تختی اهواز، تماشاچی: 300نفر
داور: محمدحسین زاهدی‎فرد، کمک ها: حسین یوسفی، حمید سبحانی

گل: مجیدی(5) استقلال خوزستان
اخطار: مهدوی،سیف اللهی(استقلال‌خوزستان) آبشک (راه‌آهن)
اخراج: محسن ایران‌نژاد، (51)، محمد آبشک(60)راه‌آهن، کولیبالی(90)، محمدرضا مهدوی(100) استقلال‌خوزستان
احمدرضا عابدزاده و علی لطیفی دو مربی راه‌آهن هم از زمین اخراج شدند

استقلال‎خوزستان: پرویز کریمی، موسی کولیبالی، محمد طیبی، میثم مجیدی، هادی خنیفر، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، ایمان باصفا، دیاوارا(46یزدان عباسیان)(80 فرزاد جعفری)، روح‎الله سیف‎اللهی، مهدی مومنی
سرمربی: عبدالله ویسی

راه‌آهن: وحید طالب‎لو، سیداحمد موسوی (54ابراهیم کریمی)، حامد نورمحمدی، محسن ایران‎نژاد، میلاد محمدی، محمد ستاری، سیامک کوهنورد، محمد آبشک، بهادر عبدی(72 رضا خالقی‎فر)، امین منوچهری، رامین رضائیان
سرمربی: حمید استیلی

شرح بازی:
پیروزی یک بر صفر استقلال‌خوزستان مقابل راه‌آهن این تیم را قبل از تعطیلات به آرامش رساند، این در حالی است که 3 امتیاز بازی امروز با مشقت فراوان و دعوا و درگیری بی سابقه برای استقلال‌خوزستان به دست آمد که البته راه‌آهن هم با این شکست به رده چهاردهم جدول سقوط کرد تا شرایطش نسبتا بحرانی شود. در این بازی عجیب 2 پنالتی توسط وحید طالب لو دروازه‌بان راه‌آهن مهار شد و البته پرویز کریمی دروازه‌بان استقلال‌خوزستان هم بهترین بخت راه‌آهن را در ثانیه های آخر بازی گرفت تا تیمش برنده از زمین بیرون بیاید.

شرح گل:
1ـ صفر(استقلال‌خوزستان): بعد از اینکه میثم مجیدی ضربه پنالتی را گل نکرد، دوباره صاحب توپ شد و روی سانتر محمدرضا مهدوی با شوت سرضرب دروازه طالب لو را باز کرد.

کد خبر 273778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha