همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ امروز ارتش ایران با سرافرازی در منطقه و جهان می‌درخشد و با داشتن سربازان ولایت‌مدار، از آمادگی رزمی بالایی برخوردار بوده و آماده هر نوع فداکاری است.

احمدرضا پوردستان

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده، گردان‌ها و گروهان‌های نیروی زمینی، به تهدیدهای اخیر منطقه اشاره و اظهار داشت: فرماندهان باید با تمام قوا و هوشیاری در راستای خنثی‌سازی هر نوع تهدیدی انجام وظیفه کنند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: امروز ارتش ایران با سرافرازی در منطقه و جهان می‌درخشد و با داشتن سربازان ولایت‌مدار، از آمادگی رزمی بالایی برخوردار بوده و آماده هر نوع فداکاری است و با وجود این روحیه بود که در دوران دفاع مقدس علی‌رغم حمایت‌های غرب از رژیم بعثی عراق و تحمیل هزینه‌های سنگین به ایران، در نهایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز نبرد حق علیه باطل شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گردان را یک مجموعه مهم در ارتش خواند و گفت: فرماندهان باید تلاش‌های خود را منوط به ماموریت‌های محوله کنند و از درگیر شدن به کارهای حاشیه‌ای خودداری کرده و تمام همت خود را در زمینه بالا بردن آمادگی رزمی کارکنان تحت امر خود معطوف کنند.

کد خبر 275247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha