جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح یک‌بار دیگر به سربازان غایب پیشنهاد کرد هر چه سریع‌تر برای تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه خود اقدام کنند.

سربازی

سردار موسي كمالي با بيان اينكه چنانچه اين افراد تا 22بهمن امسال خود را معرفي كنند مشمول كسر خدمت مي‌شوند و به ازاي هر فرزند 2‌ماه كسر خدمت به آنان تعلق خواهد گرفت، گفت: اين دسته از مشمولان اگر ‌تا اول مهر‌ماه 94وضعيت سربازي خود را مشخص كنند، تسهيلات كسر خدمت تاهل و فرزند به آنان تعلق مي‌گيرد اما اضافه خدمتشان بر جا خواهد بود و بخششي براي اضافه خدمت لحاظ نخواهد شد. اگر هم از اين تاريخ به بعد غايبان براي انجام خدمت سربازي مراجعه نكنند از نظر ما يعني قصدي براي سربازي ندارند و نمي‌خواهند مشكل خود را حل كنند بنابراين قانون برخورد با مشمولان و سربازان غايب تشديد شده و علاوه بر اينكه با خود آنان برخورد خواهد شد، با كساني كه اين سربازان را به‌كار گرفته‌اند نيز برخورد خواهد شد و مسئوليت آن با نيروي انتظامي است.

وي با بيان اينكه تا پايان اسفند امسال طول خدمت 21‌ماه است، افزود: به كساني كه 21‌ماه خدمت مي‌كنند به ازاي هر فرزند 2ماه كسر خدمت تعلق مي‌گيرد. اما در آيين‌نامه جديد كه از ابتداي فروردين 94خدمت سربازي 24ماهه شد، به ازاي هر فرزند 3‌ماه از سربازي سربازان كم مي‌شود و همچنين كسرخدمت 3ماهه نيز به متاهلين داده خواهد شد. سردار موسي كمالي با اعلام اينكه در دوره فعلي كسر خدمتي به متاهلان داده نمي‌شود گفت كه اين كاهش از سال 94اعمال مي‌شود .

کد خبر 275300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha