همشهری آنلاین: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران در امنیت پایدار قرار دارد و جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اسلام به قدرت معنوی بزرگ تبدیل شده است.

محمدعلی جعفری

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار 'محمدعلی جعفری' روز سه شنبه در کنگره ملی سرداران و 2500 شهید نجف آباد، افزود: امنیت پایدار یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی صدور انقلاب را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: گسترش بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در اذهان ملت های مستضعف شکل گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صدور انقلاب اسلامی سبب تثبیت حقانیت انقلاب اسلامی شد و همه دنیا اعم از دوست و دشمن به قدرت معنوی ایران باور دارند.

وی با اشاره به تحریم های سالهای اخیر علیه ملت ایران تصریح کرد: دشمنان امید داشتند با این تحریم ها و فشارهای اقتصادی، ملت ما را از اهداف خود مایوس کنند اما نتیجه آن عکس شد و مردم ایران این فشارها را برای حفظ ارزش های اسلامی تحمل کردند.

جعفری با اشاره به لشکرکشی آمریکا به منطقه پس از حادثه 11 سپتامبر، گفت: پس از 11 سپتامبر شش جنگ در منطقه بوجود آمد که همه آنها با شکست مستکبران مواجه شد.

وی با اشاره به حضور نظامی آمریکا در افغانستان تصریح کرد: تلاش آمریکایی ها این بود که در افغانستان، دولت دست نشانده بر روی کار آید اما مردم افغانستان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران سرنوشت خود را با برگزاری انتخابات تعیین می کنند.

فرمانده سپاه افزود: آمریکایی ها در افغانستان تلاش زیاد کردند تا دولتی هماهنگ با برنامه های آمریکا تشکیل شود اما در دستیابی به این هدف شکست خورده اند.

وی به تلاش آمریکا در عراق برای تشکیل دولتی همسو با منافع غرب اشاره کرد و افزود: این پروژه آمریکایی ها در عراق نیز با شکست مواجه شد و در این کشور، دولت اسلامی همسو با جمهوری اسلامی بوجود آمد.

سردار جعفری با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان همچنین سه تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه، اظهار کرد: صهیونیست ها اعتراف کردند که در این حملات شکست خوردند و به اهداف خود دست نیافتند.

وی گفت: مقاومت حزب الله لبنان و مردم فلسطین با الگوبرداری از انقلاب اسلامی انجام می شود و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی امروز فراملی شده است که باید قدر آن را بدانیم.

جعفری تصریح کرد: قلب مردم بیشتر کشورهای اسلامی با ایران است و مقاومت مردم عراق، سوریه و لبنان مقابل استکبار و پیروزی اخیر حوثی ها در یمن، تجلی دستاوردهای انقلاب اسلامی در خارج از مرزهاست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه انقلاب اسلامی ایران با شتاب 100درصد درحال پیشروی است، افزود: مقابله با رژیم صهیونیستی و خنثی کردن توطئه کشورهای استعمارگر از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی به توطئه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن، وقتی آمادگی ایران را می بیند، از طراحی حمله نظامی مایوس می شود و توطئه های دیگری را در پیش می گیرد.

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه تلاش دشمنان بوجود آوردن مشکلات امنیتی شبیه سوریه و عراق برای ایران بود، گفت: دشمنان در فتنه سال 88 این هدف را دنبال می کردند ولی مردم ما پس از هشت ماه، این توطئه ها را با هدایت رهبر فرزانه انقلاب خنثی کردند.

سردار جعفری هدف از برگزاری کنگره ملی سرداران و 2500 شهید نجف آباد را یادآوری رشادت رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و پاسداشت ادامه راه شهدا بیان کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رغم توطئه های زیاد در 35 سال گذشته، از همه خطرات عبور کرده است، افزود: شهدا با نثار جان خویش مانع دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود شدند.

فرمانده سپاه رشادت های مردم و جوانان شهرستان نجف آباد در هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: ایمان، پایداری و سخت کوشی مردم نجف آباد در تاریخ انقلاب اسلامی در حماسه آفرینی جوانان این شهرستان در لشکر 8 نجف اشرف متجلی شد.

وی با اشاره به نقش لشکر 8 نجف اشرف شهرستان نجف آباد در پیروزی رزمندگان اسلام، گفت: هر عملیاتی که این لشکر در آن شرکت داشت به اهداف خود دست می یافت.

فرمانده سپاه اظهار کرد: این پیروزی ها در سایه ایمان، کسب رزق حلال، تقوی و فرهنگ اسلامی مردم نجف آباد به دست آمد و مردم این شهرستان باید بیش از پیش در حفظ این فرهنگ کوشا باشند.

کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد استان اصفهان، صبح سه شنبه آغاز به کار کرد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

نجف آباد در 27 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 275503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha