همشهری آنلاین: چند روز پس از شهادت پدرم،مقام معظم رهبری به منزلمان آمدند و بعد از ما خواستند تا آلبوم عکس‌های پدرم را ببینند. آلبوم را نزد ایشان آوردیم...

سیدعلیرضا یاسینی

به گزارش خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «بهروز یاسینی» فرزند ن امیر سرلشکر خلبان شهید سیدعلیرضا یاسینی است. او می‌گوید: سال 1373 من 10 سال داشتم که پدرم به شهادت رسید. خبر را از حاج سیداحمد خمینی شنیدم. ایشان برای اینکه من را از شهادت پدرم آگاه کنند، می‌گفت: «هواپیمای پدرت خراب شده است. اگر قول بدهی گریه نکنی تو را پیش پدرت خواهم برد؛چون از هواپیما بیرون پریده و پاهایش شکسته‌ است. پس از آن کم کم اصل ماجرا را روایت کردند.

همچنین پس از شهادت بابا،مقام معظم رهبری به دیدار ما آمدند، ایشان نخستین چیزی که خواستند آلبوم‌ عکس‌های پدرم بود. هنگامی که آن را آوردیم، ایشان با تماشای عکس‌ها اشک ریختند.

از زمان شهادت پدرم تاکنون فقط یک ساعت از او برایم به یادگار باقی مانده است که این ساعت هم هدیه مقام معظم رهبری به پدرم بوده است. پدرم این ساعت را در لحظه شهادت بدست داشتند. اکنون عقربه‌های آن به صورت مچاله ساعت 9:5شب را نشان می‌دهد و بندش سوخته است.

کد خبر 275506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha