همشهری آنلاین: رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه به مدال آوران هدایای ویژه ای اهدا می شود، گفت: مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازیهای پاراآسیایی اینچئون ۲۰۱۴ بعد از ایام محرم و صفر برگزار می‌شود.

تیم ملی تیراندازی معلولین

به گزارش مهر، همایون هاشمی در مراسم بازگشت از مسابقات بازیهای پاراآسیایی در جمع خبرنگاران افزود: سطح مسابقات این دوره نسبت به دوره های گذشته بسیار بهتر بود بطوری‌که کیفیت بازی‌ها بیشتر شده و همچنین کشورها با آمادگی خوبی حضور پیدا کرده بودند.

وی تاکید کرد: از نظر فنی نیز مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی با مسابقات دوره‌های قبل قابل مقایسه نبود و تیم‌های ایرانی نیز به خوبی توانستند مدال‌های رنگارنگی بدست آورند.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در سال‌های آینده حمایت‌های مستمر از مدال آوران خواهیم داشت و امسال نیز صندوق حمایت از ورزشکاران از این افراد همانند سایر ورزشکاران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی نیز هر ساله در دو نوبت پاداش ویژه‌ای به مدال‌آوران ارائه می‌کند، گفت: بعد از ایام محرم و صفر مراسم تجلیل از این ورزشکاران برگزار می شود.

هاشمی گفت: هدایایی نقدی سازمان بهزیستی به مدال‌آوران طلا 8 میلیون، نقره 6 میلیون و برنز 4 میلیون تومان خواهد بود که به آنان اهدا می شود.

کد خبر 275629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha