جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

مرد افغان که برای ازدواج با زن مورد علاقه‌اش شوهر او را به قتل رسانده بود و قصد داشت جسد مقتول را در بیابان دفن کند مجرم شناخته شد.

متهم

روز 11فروردين‌ماه امسال 3مرد يك جوان افغان را به اتهام قتل نزد مأموران پليس بردند. آنها گفتند مرد افغان مرد ناشناسي را به قتل رسانده و جسدش را در بيابان‌هاي اطراف ورامين رها كرده است. يكي از آنها به مأموران گفت: چند ساعت قبل يكي از دوستانم به نام نذير با من تماس گرفت و گفت مي‌خواهد بسته‌اي را به بيابان‌هاي اطراف ورامين ببرد.

او گفت اگر در اين كار به او كمك كنم مبلغ يك ميليون تومان به من خواهد داد. من هم قبول كردم اما چون به اين ماجرا شك‌كرده بودم از پدر و شوهر خواهرم خواستم من و نذير را تعقيب كنند. وقتي ما به بيابان‌هاي اطراف ورامين رسيديم نذير از من خواست وارد يك جاده خاكي شوم و در آنجا پياده شد و قاليچه‌اي را كه لوله كرده بود از خودرو بيرون كشيد و آن را وسط بيابان رها كرد.

وقتي به قاليچه نگاه كردم ديدم يك جفت پا از داخل آن بيرون زده است. چون خيلي ترسيده بودم با تلفن همراهم به پدرم پيامك دادم و ماجراي جنازه را برايش بازگو كردم. با اين حال همراه نذير سوار خودرو شديم و به طرف خانه برگشتيم تا اينكه در بين راه پدر و شوهر خواهرم به كمكم آمدند و نذير را دستگير كرديم.

وقتي مأموران اين مرد افغان را تحت بازجويي قرار دادند او گفت با همدستي زني جوان، شوهرش را به قتل رسانده است. اين مرد گفت: از مدتي قبل با زني به نام زهره آشنا شدم. او از زندگي با شوهرش راضي نبود و گفت مي‌خواهد با من ازدواج كند اما قبل از آن بايد شوهرش جواد را به قتل برسانيم.

به اين ترتيب يك روز من در خانه آنها پنهان شدم و وقتي جواد از سر كار آمد او را به قتل رسانديم و جسدش را داخل يك قاليچه پيچيديم. در ادامه، بدون اينكه دوستم چيزي بداند از او خواستم در انتقال قاليچه به بيابان به من كمك كند. به او گفته بودم در ازاي اين كار يك ميليون تومان مي‌دهم و همين مسئله باعث شد او به من شك كند.

به‌دنبال اظهارات اوليه متهم، مأموران به محلي كه جسد درآنجا رها شده بود رفتند و آن را به پزشكي قانوني منتقل كردند. همچنين همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل شوهرش بازداشت شد و در اعترافاتش آنچه را كه نذير گفته بود پذيرفت. به اين ترتيب هفته گذشته با تكميل تحقيقات از 2متهم، بستان زاده، بازپرس شعبه 2دادسراي امور جنايي تهران نذير را به اتهام مباشرت در قتل و زهره را به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخت و با ارسال پرونده‌شان به دادگاه آنها به زودي پاي ميز محاكمه قرار خواهند گرفت.

کد خبر 275774

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha