همشهری آنلاین: تیم ملی جوانان ایران در بازی نیمه نهایی در بحرین موفق به شکست میزبان در حضور هزاران تماشاگر خودی شد.

Volleyballteam

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در آخرین بازی روز هشتم مسابقات ایران و بحرین به مصاف هم رفتند.

بحرینی‌ها شب قبل از بازی توانسته بودند با حضور در جمع 4 تیم برتر مسابقات جواز شرکت در مسابقات جهانی را کسب کنند و تا قبل از بازی مقابل ایران در هیچ بازی شکست نخورده بودند.

در ديدار اين تيم مقابل تيم كشورمان كه با تشویق هزاران تماشاگر پر سر و صداي حاضر در سالن با هر وسیله‌ای اعم از بلندگو، سازهای ضربی و بادی همراه بود، در ست اول ایران به راحتی برد تا قدرت خود را به حریف نشان دهد، اما در ست دوم بحرین جانی تازه گرفت و با حمایت تماشاگران و البته داوری، بازی را در دست گرفت و در این ست پیروز شد.

خط نگهداران بازی تمام و کمال هوای تیم خودی را داشتند و این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که داور اول چندین بار رای آنها را عوض کرد و تذکری جدی داد. داور اول و دوم هم تحت تاثیر جو بازی بودند و در مقاطعی حساس سوت‌های اشتباه زدند که این اشتباهات عصبانیت امیدوار حاتمی، رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال را که در سالن حضور داشت به همراه داشت.

پس از پیروزی در ست دوم توسط بحرینی‌ها، آنها ست سوم را بسیار انفجاری شروع کردند و با امتیازاتی زیاد از ایران پیش افتادند، اما چند تعویض به جا و تمرکز بازیکنان بر دستورات تاکتیکی کادر فنی، بازی را متحول کرد.

جوانان ایرانی در مقطعی 14 بر 9 از حریف عقب بودند که با زدن چند سرویس هدف‌دار، دفاع‌های عالی و توپگیری‌های به موقع، نتیجه 16 بر 14 به نفع ایران شد و همین روند تا انتهای ست و بازی ادامه داشت.

بازی تیم ایران به شدت از سوی تماشاگران ایرانی حاضر در سالن تشویق شد و بازیکنان برای استراحت و آمادگی برای بازی فینال مقابل چین به محل استقرار تیم بازگشتند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی، قبل از بازی ایران، دو تیم کره جنوبی و چین رو در روی هم قرار گرفتند که می‌توان آن بازی را جنگ واقعی نامید. دو تیم تا آخرین لحظه با هم جنگیدند اما چین توانست در 3 ست پیروز شود و از بازی باخته برد بسازد و در آخر با کسب نتیجه 3 بر 1 دیگر فینالیست هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان پسر آسیا شود.

نتایج مرحله نیمه نهایی:

کره جنوبی 1 - چین 3

بحرین 1 - ایران 3


برنامه روز پایانی مسابقات:

شنبه سوم آبان ماه به وقت تهران

سالن C

ساعت 16:30 ، بحرین - کره جنوبی (برای کسب عنوان سوم و چهارمی)

ساعت 19:00 ، چین - ایران ( برای کسب عنوان اول و دومی )

 

کد خبر 275824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha