همشهری آنلاین: مراسم افتتاحیه اولین دوره عالی رسته‌ای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس عقیدتی سیاسی اداره عقیدتی سیاسی و سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرماندهی این قرارگاه در منطقه پدافند هوایی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي قرارگاه خاتم الانبيا(ص) سرتیپ صباحی فرد در این مراسم گفت: منطقه پدافند هوایی اصفهان جزء مناطق قدیمی و باسابقه پدافندی است و این منطقه در جنگ توانست تعداد زیادی از حملات دشمن را دفع و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کند.

وی نداشتن زیرساخت های آموزشی در گذشته را جزء دغدغه‌‌های اصلی قرارگاه دانست و عنوان داشت: الحمدالله در سال‌هایی که قرارگاه مستقل شده قدم‌های زیادی در زمینه آموزش برداشته شده است و مرکز آموزش عالی رسته‌ای یکی از مراکز مهم قرارگاه خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به افتتاح مرکز آموزش تخصصی در تهران و افتتاح دانشگاه پدافند هوایی بر اهمیت این مراکز در تقویت بنیه علمی کارکنان تاکید کرد.

سرتیپ صباحی فرد در پایان با اعلام ساخت بیمارستان قرارگاه پدافند هوایی در آینده ای نزدیک احداث آن را گامی نو در امر خدمت‌رسانی درمانی به کارکنان این قرارگاه عنوان کرد.

 

کد خبر 275881

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha