همشهری آنلاین: نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عکس‌العمل رییس‌جمهور، مجلس و مسئولان کشور نسبت به حادثه اسیدپاشی در اصفهان، گفت: ای کاش رییس‌جمهور درباره کشته شدن معلم سیستانی هم دچار بی‌خوابی می‌شد و در مورد آن عکس‌العمل نشان می‌داد.

صادق لاریجانی

به گزارش ایسنا، حسینعلی شهریاری در اخطاری مستند به اصل هشتم قانون اساسی در مورد امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: منکر بزرگی در کشور اتفاق افتاد که همان حادثه اسیدپاشی بود. در این زمینه رییس‌جمهور، مجلس و مسئولان عکس‌العمل جدی نشان دادند و رییس‌جمهور گفت تا تکلیف این قضیه روشن نشود آرام نمی‌گیرد.

وی افزود: روز اول سفری که رییس‌جمهور به استان ما داشتند یک معلم که فرزند شش ماهه داشت و یک سرباز را شهید کردند. اکنون هم معلم دیگری را به شهادت رساندند که فرزند کوچکی دارد و هر روز یک اتفاق می‌افتد. ای کاش رییس‌جمهور در این زمینه هم هیاتی را تعیین می‌کرد و برای مسائل استان ما حساس و دچار بی‌خوابی می‌شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ای کاش رییس‌جمهور در مورد این وقایع هم دستور می‌داد و عکس‌العمل نشان می‌داد و قوه قضاییه نیز عکس‌العمل لازم را در این باره بروز می‌داد.

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اخطار بر لزوم پیگیری حوادث اخیر در سیستان تاکید کرد و افزود: این مساله مهمی است و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز باید پیگیر ناآرامی‌ها در آن و شهادت معلم سیستانی باشند.

کد خبر 276198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha