همشهری آنلاین: همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراسم تشییع و تدفین پیکر دو تن از شهیدان دوران دفاع مقدس توسط کارکنان و خانواده‌های ولایت‌مدار نیروهای مسلح روز شنبه مورخه ۱۰/۸/۹۳ مصادف با هفتم ماه محرم در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

حجت الاسلام محمد عدیده معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ضمن اعلام این خبر گفت: این مراسم معنوی با عنوان سبک بالان عرشی در آغوش مدافعان آسمان برگزار می‌شود و کارکنان و خانواده‌های ولایت‌مدار و قدرشناس نیروهای مسلح با استقبال از فرزندان شهیدشان در این مراسم شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های این مراسم افزود: مراسم شب وداع با شهیدان در تاریخ جمعه مورخه 9/8/93 درمسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید بهشتی قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود و این شهدا در تاریخ 10/8/93 تشییع و در ستاد قرارگاه پدافند هوایی تدفین می‌شوند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی در پایان اظهار داشت: مراسم شام غریبان این دو شهید بزرگوار که در سنین 21 و 27 سالگی در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند شنبه‌شب در مسجد امام خمینی‌(ره) شهرک شهید بهشتی قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود.

کد خبر 276340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha