شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حسام‌الدین سراج خواننده و نواپرداز از ساختار متفاوت و روایی اثر تازه‌اش با عنوان مسیحا خبر داد.

به گزارش انجمن موسیقی ایران  سید حسام‌الدین سراج ، خواننده و نواپرداز ضمن اشاره به انتشار آلبوم مسیحا گفت :پروسه تولید آلبوم«مسیحا» را حدود 4 سال قبل با آهنگسازی بهرام خانی آغاز کردیم و حدود یک سال و نیم قبل این اثر آماده انتشار شد اما بنا به دلایلی انتشار آن تا الان به تعویق افتاده بود.

این خواننده در ادامه افزود: «مسیحا» مبنایی روایی دارد که اثر براساس روایتی تاریخی شکل گرفته و کارهای باکلام و بی کلام به دنبال هم آمده اند. این اثر به دلیل همین ساختار متفاوت و روایی اش با دیگر آثاری که پیش از این منتشر کرده ام تفاوت دارد.

وی همچنین عنوان کرد: این مجموعه 55 دقیقه ای که در دو سی دی به بازار آمده با ارکستری از سازهای زهی و ایرانی اجرا و ضبط شده و در طول اثر نیز از اشعار کمپانی و شاعر دیگری که نامش را نمی دانم استفاده کرده ایم.

سراج درباره انتخاب عنوان«مسیحا» برای این اثر گفت: دو دلیل برای انتخاب نام«مسیحا» برای این اثر وجود دارد؛ اول اینکه بر اساس اعتقادات ما حضرت مسیح(ع) در زمان ظهور امام زمان(عج) با ایشان خواهند آمد. دوم اینکه از شعر«مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید» در این اثر استفاده شده است.

کد خبر 276473

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha