همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری مدارس و امکانات دولتی آموزشی به بخش خصوصی مبنای قانونی ندارد و وزارت آموزش و پرورش باید در این باره باید تجدید نظر کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش

به گزارش فارس، قاسم جعفری با اشاره به ایجاد برخی مشکلات با اجرای طرح واگذاری مدارس به بخش خصوصی از جمله در یکی از شهرستان‌های خراسان شمالی اظهار کرد: اگر چه ما نمایندگان این کار را به واسطه ایجاد دغدغه‌های مردم نمی‌پسندیم و از وزیر آموزش و پرورش هم انتظار داریم تا اجازه ندهد با اجرای طرح واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی چنین مشکلاتی بروز کند.

وی ادامه داد: در این باره باید گزارش‌های میدانی از منابع موثق ملاک عمل و تصمیم‌گیری وزیر آموزش و پرورش قرار بگیرد نه اینکه در این زمینه صرفاً به گزارش‌های جانبدارانه و یک طرفه در این زمینه توجه و اکتفا کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح احتمال ایجاد نارضایتی‌های بیشتری وجود دارد، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش اجازه ندهد تا با واگذاری  مدارس دولتی به بخش خصوصی مشکلات بیشتری در این باره به وجود آید.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش به استان در این ماه عنوان کرد: مسائل و مشکلات بخش آموزشی این استان احصا که در این نشست ارائه خواهد شد.

وی مشکل واحدهای تخریب آموزشی به ویژه مناطق محروم و مرزی از مشکلات آموزش و پرورش استان بوده که باید نگاه ویژه‌ای شود.

کد خبر 276547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha