همشهری آنلاین: هفتمین دوره لیگ برتر پینت بال کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی در باشگاه پینت بال مقاومت تهران برگزار گردید.

Paintball

این رقابت‌ها طی هفت ماه با حضور 8 تیم برتر کشور از استان‌های تهران، البرز، قزوین، کرمان و اصفهان برگزار شد که در نهایت تیم داتیس (تهران) به مقام قهرمانی، تیم آریامن (تهران) به مقام نايب قهرمانی و تیم گرفین (قزوین) به مقام سومی نائل شدند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي همگاني، لیگ برتر پینت بال کشور به گونه‌ای طراحی شده است که تیم‌های شرکت‌کننده در طی هفت ماه بتوانند از آمادگی دائم برای شرکت در مسابقات لیگ پینت بال آسیا و اقیانوسه که در طول سال در سه دوره برگزار می‌گردد برخوردار باشند.

طبق زمان‌بندی برگزاری مسابقات، آخرین دوره مسابقات لیگ پینت بال ایران دو هفته پیش از آخرین دوره مسابقات لیگ پینت بال آسیا و اقیانوسيه برگزار می‌شود و می‌توان از آخرین دوره لیگ پینت بال ایران به عنوان بازی‌هایی جهت آمادگی برای حضور در آخرین و مهم‌ترین مسابقه سال در آسیا و اقیانوسیه استفاده نمود.

تيم داتیس ایران تاكنون در چهار دوره در سال‌های 2006 ،2007 ، 2010 و 2011 قهرمانی مسابقات لیگ پینت بال آسیا و اقیانوسیه را از آن خود كرده است.

تیم پینت بال داتیس

در طول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشور، انجمن پینت بال با ارزیابی و بررسی توانایی‌های بازیکنان حاضر در هشت تیم شرکت‌کننده، بیست نفر از بهترین‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت نمود و از میان این افراد ده نفر را به عنوان نفرات اصلی تیم ملی انتخاب کرد. تیم ملی پینت بال ایران از تاریخ 14 تا 19 آبان ماه سال جاری در مسابقات جام ملت‌های 2014 جهان که در مالزی برگزار خواهد شد، شرکت خواهد نمود.

در مسابقات جام ملت‌ها قوی‌ترین تیم‌های جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلستان، استرالیا، نیوزیلند، و از خاورمیانه تیم ایران به همراهی کویت در این مسابقات شرکت خواهند نمود.

 

کد خبر 276556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha