همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به مراسم عزاداری عاشورای حسینی در شهر أحسا در شرق عربستان را که منجر به کشته و زحمی شدن تعدادی از مردم بیگناه و عزادار شد بشدت محکوم کرد.

به گزارش تسنیم، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به مراسم عزاداری عاشورای حسینی در شهر أحسا در شرق عربستان را که منجر به کشته و زحمی شدن تعدادی از مردم بیگناه و عزادار شد بشدت محکوم کرد.

وی افزود: مراسم عزاداری بمناسبت سالگرد شهادت مظلومانه اهل بیت پیامبر اکرم (ص)، سنت آیینی مقدسی در جوامع اسلامی است که همواره مورد احترام بوده و از دیرباز دولت‌ها در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نیز به این مراسم احترام گذاشته و امنیت عزاداران حسینی را تأمین می‌نمایند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از دولت عربستان خواست ضمن تأمین امنیت مردم در مراسم و مناسبت‌های مذهبی، عاملان اقدام تروریستی روز عاشورا در الأحسا را شناسایی و مجازات نماید.

شب گذشته بر اثر حمله به حسینیه الدوالوه در استان شیعه‌نشین الاحساء واقع در شرق عربستان و حمله به حسینه‌های دو روستای القاره و القرین در همین استان 7 تن شهید و بیش از 30 تن دیگر زخمی شدند.

کد خبر 276800

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha