مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۶
۰ نفر

مراسم افتتاحیه حسینیه خیمه‌گاه امیرالمومنین(ع) در محله خلیج‌فارس منطقه۱۸ برگزار شد.

در اين مراسم كه با حضور سردار محسن كاظميني، فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) و وحيد نوروزي، شهردار منطقه18 برگزار شد، فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) ضمن گراميداشت مقام والاي شهداي كربلا گفت: همه ما در حسينيه‌اي جمع شده‌ايم كه ما را با شهداي راه كربلا پيوند مي‌دهد. امروز در محضر پدران و مادران شهيداني هستيم كه همچون مولايشان امام حسين(ع) عزيزان‌شان را در راه اسلام فدا كردند و با خون آنها درخت انقلاب را سيراب ساختند.

سردار كاظميني افتتاح رسمي حسينيه خيمه‌گاه اميرالمومنين(ع) در شب تاسوعاي حسيني را بركتي افزون بر اين مجموعه خواند و خاطرنشان كرد: همين كه اين حسينيه تنها در مدت 72روز ساخته شده نشان از عظمت سرور و سالار ما، اباعبدالله الحسين(ع) است كه به امور ما عنايت ويژه‌اي دارد. اين نشان مي‌دهد كاري كه از روي اخلاص انجام شود، مورد حمايت قرار مي‌گيرد.

وي درباره نقش مديريت جهادي در آباداني شهر گفت: از همه دست اندركاراني كه در ساخت اين پروژه به ميدان آمدند قدرداني مي‌كنم. جا دارد در اين محفل معنوي تشكر ويژه‌اي هم از شهردار منطقه18 داشته باشم كه در اين مدت از هيچ حمايتي براي ساخت اين مجموعه مضايقه نكرد. او ثابت كرده كه يك انقلابي، يك مدير جهادي و يك بسيجي واقعي است، وگرنه ساخت اين پروژه در مدت زمان اندك 72روزه در هيچ شيوه مديريتي قابل اجرا نيست. انقلاب ما به امثال شهردار منطقه18 نياز دارد تا مطابق با فرمايش رهبرمعظم انقلاب، با مديريت جهادي بتوانيم در عرصه‌هاي اقتصادي و فرهنگي توانمند ظاهر شويم.

در پايان اين مراسم، سردار كاظميني با اهداي لوح يادبود و تنديس ويژه كربلا به وحيد نوروزي، شهردار منطقه18 از تلاش‌هاي شبانه‌روزي او و همكارانش براي احداث هرچه زودتر حسينيه خيمه گاه اميرالمومنين(ع) تقدير كرد. همچنين در اين مراسم از پرچم حسينيه نيز پرده برداري شد. حسينيه خيمه‌گاه اميرالمومنين(ع) در زميني به مساحت 1000مترمربع در محله خليج‌فارس منطقه18 احداث و افتتاح شده است.

کد خبر 276936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha