همشهری آنلاین: در ادامه اجرای فاز اول طرح تجهیز و توسعه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه های مناطق 10 و 12 تجهیز و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی این سازمان، سرپرست امور کتاب و کتابخانه‌ها، ضمن بیان این مطلب گفت: پس از تجهیز کتابخانه‌های مناطق 2، 4 و 11 طی ماه گذشته، اقلام و امکانات مورد نیاز کتابخانه‌های مناطق 3 و  18 نیز تأمین و در اختیار مراکز گذاشته شد.

حیدر کلهری افزود: 13 کتابخانه تجهیز شده با 158783 جلد کتاب پذیرای 21973 نفر عضو فعال هستند که بهبود امکانات و شرایط قرائتخانه‌ها و افزایش کتاب‌ها در فصل تابستان، بر تعداد مخاطبان آنها افزوده‌است.

وی در ادامه افزایش سرانه عضوگیری و ارتقای کیفیت کتابخانه‌ها را از اهداف اجرای طرح برشمرد و افزود: در حال حاضر 180 هزار نفر عضو فعال کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستند که پیش‌بینی می‌شود با اجرای فاز نخست، این آمار به 200 هزار نفر افزایش یابد.

کتابخانه‌های هدی و عطار نیشابوری در منطقه 10 و کتابخانه‌های آیت‌الله طالقانی، فردوسی، خواجوی کرمانی و آیت الله ایروانی در منطقه 12 از مراکز تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری، پذیرای شهروندان تهرانی هستند.

کد خبر 27696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز