همشهری آنلاین: جانشین سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ از اجتماع بزرگ ۵۰۰ هزار نفری بسیجیان در ۵ آذر برای نمایش اقتدار بسیج خبر داد و گفت: امروز حدود یک میلیون و ۹۸۰ هزار نفر در تهران به عنوان بسیجی ساماندهی شده‌اند.

 احمد ذوالقدر

به گزارش تسنیم، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله تهران بزرگ امروز یکشنبه در نشست‌خبری که به مناسبت ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه تهران برگزار شد، از اجتماع بزرگ 500 هزار نفری بسیجیان در 5 آذر برای نمایش اقتدار بسیج خبر داد و گفت: در این روز یادواره بانوان شهیده تهران را نیز برگزار می‌کنیم و در انتهای این روز تجدید میثاق با شهدا با حضور در گلزارهای شهیدان در سراسر تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتظار داریم که هفته بسیج از دیگر هفته‌های سال متمایز باشد چراکه بسیج به آحاد مردم تعلق داشته و در نظام داشته و هر میزان که بسیج قدرتمندتر شود بازدارندگی آن نیز بیشتر خواهد شد.

جانشین سپاه محمد رسول‌الله با بیان اینکه بسیج امروز به عنوان یک الگوی جهانی مطرح است و این موضوعی است که مظلومان جهان به آن اذعان دارند، تصریح کرد: بسیج امروز در حوزه‌های امنیت داخلی، فرهنگی،‌آگاهی سیاسی و سازندگی فعالیت دارد.

سردار ذوالقدر از ساماندهی حدود یک میلیون و 980 هزار بسجی در تهران خبر داد و گفت: 60 درصد از این آمار از برادران و 40 درصد از بانوان هستند؛ از میان این بسییجیان نیز 210 هزار نفر از اعضای کادر بسیجی ما هستند که با حکم مسئولیت ساماندهی دیگر بسیجیان را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: 2 هزار پایگاه بسیج در سطح تهران بزرگ در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: ما از این 2 هزار نقطه به عنوان سکوی فعالیت امنیتی و فرهنگی اجتماعی استفاده می‌کنیم.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، هنری،‌وبلاگ‌نویسی، نمایشگاه‌های عملکردی و هنری، اجرای برنامه‌های بومی و محلی از قبیل مشاوره و مسابقات فرهنگی، ارائه خدمات درمانی رایگان در درمانگاه‌های وابسته به بسیج و همچنین برگزاری 2 هزار برنامه در طول 7 شب از هفته بسیج در پایگاه‌ مقاومت از جمله برنامه‌های سپاه محمد رسول‌الله در هفته بسیج عنوان کرد.

جانشین سپاه محمد رسول‌الله بیعت با امام با حضور در مرقد ایشان، دیدار اعضای حلقه صالحین با آیت‌الله جاودان، برگزاری نشست گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، بهداشتی، خدماتی و کشاورزی و همچنین اردوی یک روزه برای خدمات‌دهی به شهرهای حوالی استان تهران و همچنین برگزاری همایش بزرگ نقش سلامت در اقتصاد مقاومتی، واخته شدن زنگ مقاومت در مدارس تهران، بیان مخاطرات شبکه‌های ماهواره‌ای برای دانشجویان و همچنین جلسه با نخبگان علمی بسیج را از دیکر برنامه‌های هفته بسیج دانست و گفت: افتتاحیه جشنواره ورزشی خواهران بسیجی را نیز خواهیم داشت که این جشنواره تا دهه فجر ادامه پیدا می‌کند و بانوان در 8 رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 278058

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha