مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

بیش از 64 هزار مترطول از معابر و 674 بلوک عابر پیاده در معابر شمال تهران با هدف ایمن‌سازی و سهولت در تردد وسایل نقلیه، عابرین پیاده و معلولین با اجرای طرح جهادی 137 خط‌کشی شد.

موقعیت جغرافیایی شمیرانات و سردسیر بودن آن‌که منجر به بارش‌های متعدد در این منطقه می‌شود و استفاده از ماشین‌های برف‌روب و پخش شن مخصوص در معابر از دلایل فرسایش زودهنگام خط‌‌کشی‌ها در منطقه یک است که در طرح جهادی 137 بیشترین حجم کار حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک بر روی خط‌کشی معابر به‌خصوص درگذرگاه‌های درجه دو که تاکنون خط‌کشی نشده و در مرکز محلات، متمرکز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک هم گفت: به‌منظور بهسازی شبکه معابر و اولویت دادن به تأمین درخواست‌ها و نیازهای شهروندان، شورایاران و معتمدین محلات، بیش از 15 هزار تن آسفالت طی هفته اول اجرای طرح جهادی 137 در معابر شمال تهران، پخش شد.

یوسف متقی با اعلام این خبر اظهار داشت: پخش 11 هزار تن آسفالت مکانیزه در محله‌های اسدآباد، حکمت، فرمانیه، نیاوران، محمودیه، اوین، دزاشیب، مژده، مقصودبیک و 3 هزار و 743 تن آسفالت دستی در محله‌های بوعلی، دربند، مژده، کاشانک، گلابدره، نخجوان، اوین، قیطریه، زعفرانیه و جمال‌آباد از جمله اقدامات این معاونت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار درخواست روکش آسفالت در منطقه وجود دارد افزود: در مدت دو هفته اجرای طرح جهادی روزانه 1500 تن آسفالت در منطقه پخش می‌شود که سعی شده این اقدامات با استناد به پیام‌های 137، 1888، شورایاران و نیازسنجی منطقه طبق تأیید مشاوران فنی و عمرانی مرکز انجام و آسفالت کوچه‌های محلی نیز همزمان در کنار روکش مکانیزه آن محله تمام شود.

کد خبر 27832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز