جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش فیلم‌های جدید در سینماها با فروش نسبتا خوبی ادامه دارد.

به گزارش ايسنا؛‌ فیلم «مستانه» به کارگردانی حسین فرحبخش پس از دو روز از آغاز اکران و بدون تیزر تبلیغاتی حدود 25 میلیون تومان در تهران فروخت.

  • مستانه: 25 میلیون تومان

عبدالله علیخانی،‌ تهیه‌کننده و پخش‌کننده این فیلم گفت: روز چهارشنبه‌ (28 آبان‌ماه) «مستانه» 8.5 میلیون تومان و روز پنج‌شنبه (29 آبان‌ماه) 15.5 میلیون تومان فروش داشت.

وی با ابراز رضایت از فروش ابتدایی «مستانه» افزود: تیزرهای تبلیغاتی این فیلم را به صداوسیما داده‌ایم و منتظریم پاسخ نهایی را برای نمایش تیزرها بدهند.

  • ساكن طبقه وسط: 800 میلیون تومان

فروش اولین فیلم شهاب حسینی هم که بدون سرگروه اکران می‌شود، هم‌چنان رو به افزایش است.

حبیب اسماعیلی،‌ پخش‌کننده فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی درباره آخرین آمار فروش این فیلم گفت: «ساکن طبقه وسط» تاکنون در تهران 650 میلیون تومان فروش داشته و میزان فروش کلی در کشور به 820 میلیون تومان رسیده است.

وی یادآور شد: نمایش این فیلم در شهرستان‌ها دیرتر آغاز شده و هم‌چنان اکران فیلم با 34 سالنی که در اختیار دارد ادامه خواهد داشت.

  • میهمان داریم:‌71 میلیون تومان

فیلم «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور پس از 9 روز نمایش در تهران بیش از 70 میلیون تومان فروخت.

غلامرضا فرجی،‌ مدیر پخش حوزه هنری گفت: «میهمان داریم» در دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه (28 و 29 آبان‌ماه) 17 میلیون و 200 هزار تومان در تهران فروش داشت و جمع کلی فروش آن به 71 میلیون و 500هزار تومان رسید.

او افزود: همچنین این فیلم در شهرستان‌ها 65 میلیون تومان فروش داشته است.

  • شیار 143: 500 ميليون تومان

دفتر پخش فیلمیران با اعلام اولین آمار فروش فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند»،‌ همچنین از 300 میلیونی شدن «شیار143» در تهران خبر داد.

امیر قطبی،‌ از دفتر پخش فیلمیران در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی ایسنا بیان کرد: فیلم «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار پس از 9 روز اکران در تهران تا شب گذشته (29 آبان‌ماه) 300 میلیون تومان فروش داشته است.

وی اضافه کرد: این فیلم در شهرستان‌ها هم 150 میلیون تومان فروخته و مجموع فروش آن تاکنون 450 میلیون شده است.

  • آنچه مردان درباره زنان نمیدانند:40 ميليون

قطبی درباره فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور هم گفت: این فیلم پس از دو روز نمایش در تهران 41 میلیون فروخته است و نمایش آن در شهرستان‌ها از ابتدای هفته جدید آغاز می‌شود.

  • شهر موشها:11 ميليارد تومان

 ‌فیلم «شهر موش‌ها 2» به کارگردانی مرضیه برومند نیز که پخش آن برعهده فیلمیران است،‌ اخیرا پس از فروش 11 میلیاردی با سینمای سرگروهش خداحافظی کرد و با این حال نمایش آن هم‌چنان در حدود 9 سینمای تهران و 16 سینمای شهرستان ادامه دارد.

  • آتش بس 2: 4 ميليارد تومان

براساس این گزارش،‌ فیلم «آتش‌بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی در آستانه فروش چهارمیلیاردی قرار گرفته است.

مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» درابن باره به خبرنگار ایسنا گفت: فروش این فیلم در تهران 2 میلیارد و 512 میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و 450 میلیون تومان فروش داشته است.

وی هم‌چنین گفت: در حال حاضر این فیلم 13 سالن را در تهران در اختیار دارد.

کد خبر 278611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha