همشهری آنلاین: هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با انجام چهار بازی در شهرستان‌های اصفهان، قزوین، گرگان و ماهشهر سپری شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، ثامن مشهد در ماشهر مقابل تیم صنایع پتروشیمی به میدان رفت. نماینده مشهد که این هفته با ترکیبي متفاوت به میدان رفته بود، با هنرنمایی بازیکنان جوان خود از جمله صالح فروتن موفق شد با نتیجه 84 بر 64 به پیروزی دست پیدا کند.

تیم پمیناي اصفهان در مقابله با مهرام تهران بازی خوبی را ارائه داد، اما درنهایت با نتیجه 71 بر 82 تن به شکست داد تا در سومین بازی این فصل خود نیز ناکام باشد.

تیم شهرداری گرگان در دومین بازی خانگی خود مقابل پتروشیمی بندرامام به میدان رفت. در این دیدار هم بهنام یخچالی با سه امتیازی‌های خود در کنار محمد جمشیدی یکی از امتیازآورترین بازیکنان میدان بود. قهرمان فصل گذشته لیگ در این دیدار هم موفق شد با نتیجه 71 بر 54 مقابل شهرداری گرگان به برتری برسد.

اما شاید زیباترین بازی این هفته مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد و هفت الماس قزوین بود. بازیکنان تیم دانشگاه ازاد اسلامی در قزوین مصاف دشواری مقابل بازیکنان جنگنده هفت الماس در پیش داشتند و با وجودی که تا پایان کوارتر سوم از حریف خود پیش بودند، اجازه دادند تا بازی در کوارتر چهارم که نقطه اوج این دیدار بود به تساوی در امتیاز 53 برسد. از این تایم بازی به بعد، بازیکنان هفت الماس با چند حمله پیاپی بازی را در دست گرفتند و در نهایت نیز با حداقل اختلاف با نتیجه 72 بر 71 اولین پیروزی این فصل خود را به دست آوردند.

 

کد خبر 278688

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha