یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

«پشت سر ماشینم بوق زد، من هم عصبانی شدم و به او حمله کردم».

اين بخشي از اعترافات مرد شروري است كه به جرم حمله خونين به جوان 28ساله دستگير شده است. حادثه‌اي كه او رقم زد شامگاه 26آبان‌ماه در شهر پرديس در شرق تهران رخ داد. آن شب جوان 28ساله پس از خروج از مغازه‌اش به همراه 2نفر از كارگرانش سوار ماشين شدند تا براي آوردن اجناس مورد نياز به مغازه دوستش بروند.

لحظاتي بعد زماني كه در محلي تاريك خودروي او پشت سر يك خودروي پرايد توقف كرده بود، ناگهان راننده پرايد با حالتي عصباني از ماشينش پياده شد و شروع به فحاشي كرد. در همين هنگام 2موتورسيكلت كه پشت سر آنها در حركت بودند نيز در مقابل خودروي جوان 28ساله توقف كردند و 4مرد از موتورها پياده شده و به او حمله كردند.

مرد جوان با ديدن اين صحنه شوكه شده بود اما مهاجمان درحالي‌كه فرياد مي‌زدند او و كارگرانش را از داخل ماشين بيرون كشيدند و روي زمين انداختند. در همين هنگام جواني كه از خودروي پرايد پياده شده بود، با قمه بلندي كه در دست داشت ضربه محكمي به سر جوان 28ساله زد و پس از آن همراه دوستانش متواري شد.

به‌دنبال اين حادثه، جوان مجروح به بيمارستان منتقل شد و با گزارش ماجرا به پليس، چند تيم از مأموران، تحقيقات درخصوص اين ماجرا را آغاز كردند. از آنجا كه شماره پلاك خودروي پرايد از سوي شاهدان در اختيار پليس قرار گرفته بود، تحقيقات ادامه يافت و مأموران توانستند با دستگيري مردان جواني كه در اين درگيري حضور داشت، عامل اصلي اين حادثه، يعني راننده پرايد را نيز دستگير كنند.

با انتقال متهم به اداره پليس، وي تحت بازجويي قرار گرفت و گفت: آن شب زماني كه در خيابان در حركت بودم، از اينكه راننده‌اي كه پشت سرم بود بوق زد عصباني شدم. وقتي از ماشين پياده شدم به سمت او حمله كردم و با قمه ضربه محكمي به سر مرد جوان زدم. اعترافات اين مرد در حالي بيان مي‌شود كه جوان مجروح مدعي است كه آن شب اصلا بوق نزده و نمي‌داند كه متهم و همدستانش به چه دليل به او حمله كردند اين مرد كه پس از حادثه 2 روز در بيمارستان بستري بود، مي‌گويد: ضربه‌اي كه متهم به سرم زد چنان شديد بود كه پزشكان مي‌گفتند فقط معجزه بوده كه باعث شده از مرگ نجات پيدا كنم. براساس اين گزارش، پرونده اين حادثه در دادسرا در حال رسيدگي است.

کد خبر 278880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha