چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲
۰ نفر

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان تهران از ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد ۲۰ فرآورده غذایی خبر داد و اعلام کرد، فرآورده‌های دارای پروانه تشویقی نیز زیر ذره‌بین استاندارد هستند و به همین دلیل پروانه ۱۶ فرآورده دارای استاندارد تشویقی ابطال شده است.

فروشگاه

به گفته افشين زماني، پروانه كاربرد علامت استاندارد اجباري فرآورده‌هاي شكر بسته‌بندي شده با نام تجارتي آدان، چاي سياه كيسه‌اي با نام تجارتي عطا، زعفران رشته‌اي با نام تجارتي محصولات غذايي 110، چاي سياه شكسته خارجي و مخلوط داخلي و خارجي (بدون اسانس) با نام تجارتي عطا نيز ابطال شده است.

مديركل استاندارد استان تهران نيز از توقيف مقادير زيادي از انواع فرآورده‌هاي گوشتي، نوشيدني‌ها و لبنيات غيراستاندارد در تهران از ابتداي سال تاكنون خبر داد و اعلام كرد، تا‌كنون 4240كيلوگرم و 1220بسته انواع فرآورده‌هاي گوشتي غيراستاندارد، كشف و توقيف شده است.

مسلم بيات در تشريح لبنيات غيراستاندارد توقيف شده نيز گفت: كارشناسان و بازرسان استاندارد 47هزار و 504واحد انواع لبنيات شامل شير، پنير، بستني، دوغ، خامه، ماست و كره را به‌علت غيراستاندارد بودن توقيف كردند. همچنين بيش از 13هزار عدد انواع نوشيدني و 8400بطري آبليموي غيراستاندارد جمع‌آوري شده است.

کد خبر 279157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha