همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مدل‌های تجهیز شده ناو موشک‌انداز پیکان، ناوموشک انداز جوشن و تعداد دیگر ناوها که در خط تولید هستند.

حبیب الله سیاری

به گزارش تسنیم، امیر دیادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران نداجا اظهار داشت: از این که در کنار خانواده شهدا و جانبازان هستم افتخار می کنم.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن روز بسیج تصریح کرد: امیدوارم با تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها آماده خدمتگذاری به مردم شریف باشیم.

فرمانده نداجا ادامه داد: هفتم آذرماه "روز نیروی دریایی"را گرامی می‌داریم و به روح تمامی شهدا و به خصوص شهدای عملیات مروارید که بعد از گذشت 67 روز از جنگ تحمیلی توانستند نیروی دریایی عراق را زمین بزنند تا همه دنیا توانایی جمهوری اسلامی ایران را در این باره متوجه شوند را درود می فرستم زیرا این روز روز افتخار و دلاوری برای کشورمان بود.

امیردریادار سیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: ایشان فرموده‌اند اگر حادثه دیگری همچون هفت آذر پیش بیاید نیروی دریایی به یقین بهتر خواهد جنگید زیرا آن چه داریم از عزت و سربلندی در سطح کشور گرفته و سربلندی که در عرصه دریایی داریم به برکت خون شهدا است و افتخارات نیروی دریایی با تدابیر مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به افتخارات نیروی دریایی ارتش اشاره داشت و گفت: امروز مفتخریم که تمام رزمندگان دریادل را در داخل کشور آموزش بدهیم که این بدان معناست که در عرصه آموزشی خودکفا هستیم و امروز در بحث نگهداری و تعمیر پیشرفته ترین شناورها، ناوها و تجهیزات و ساخت ناوهای موشک‌انداز و ناوشکن‌ها بومی عمل می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: مدل‌های تجهیز شده ناو موشک‌انداز پیکان، ناوموشک انداز جوشن و تعداد دیگر ناوها که در خط تولید هستند تمامی این‌ها نشان از خودکفایی و بومی سازی نیروی دریایی ارتش است که تمامی این ها نشان از ادامه راه شهدا دارد.

امیردریادار سیاری با اشاره به ساخت زیردریایی توسط نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: امروز با توجه به این که کشورهای دیگر حتی در مخیله خود به این موضوع فکر نمی کردند ما در ساخت زیردریایی خودکفا شده ایم و می توانیم نیازهای خود را تامین کنیم و در تمامی تاکتیک ها می توانیم روی پای خود بایستیم و دست نیاز به سوی هیچ کس دراز نمی کنیم که این یعنی اقتدار و سربلندی کشور که به فرمان امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا به این مهم دست رسیده ایم.

وی ادامه داد: مقابله با دزدان دریایی امروز یک کلمه نیست بلکه به واسطه رشادت های سربازان دلیر نیروی دریایی ارتش به وجود می آید ادامه دهندگان راه شهدا هستند و این عزیزان برای تامین راه مواصلاتی کشور در مقابله با دزدان دریایی ایستادگی می کنند.

فرمانده نداجا تصریح کرد: توانمندی علمی وسربلندی کشور و به واسطه آن به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط دنیا نشان از آن دارد که دنیا حساب ویژه ای روی جمهوری اسلامی ایران باز می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون شهدا، نیروی دریایی ارتش یک نیروی دریایی ساحلی و کم عمق نیست بلکه با اقتدار خود از منافع جمهوری اسلامی ایران در هر کجا که لازم باشد دفاع می کند و تمامی این دستاوردهای به دست آمده مرهون اطاعت از فرامین امام راحل و ولایت پذیری ما و به برکت خون شهدا صورت گرفته است.

کد خبر 279248

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha