همشهری آنلاین: جانی دپ با تحسین از مارلون براندو که درباره کارهای‌اش به نظر دیگران اهمیت نمی‌داد، یاد گرفته‌ دیگر به نظری که دیگران درباره کارهای‌اش می دهند هیچ اهمیتی ندهد.

جانی دپ

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اگر انتخاب‌های حرفه‌ای جانی دپ همه را خوشحال نمی‌کنند او مشکلی نخواهد داشت. بازیگر فیلم «درون جنگل» به دیتیلز گفت که دوست فقیدش مارلون براندو را مورد تحسین قرار می‌دهد چون در نهایت تصمیم گرفته بود که به هیچ وجه به نظر دیگران اهمیتی ندهد. با این حال به گفته دپ عادت کردن و به وجود آوردن این نحوه تفکر آسان نیست.

دپ گفت: ابتدا من به نقطه‌ای رسیده بودم که واقعا بسیار اهمیت می‌دادم و درباره انتخاب کردن کارهای جدید بسیار سخت‌کوش و بادقت بودم اما بعد آدم به نقطه‌ای می‌رسد که تا حدی اهمیت بدهد که همه چیز را در بر‌گیرد.

دپ که در جدیدترین نقش اولش امسال در فیلمی با عنوان «برتری» بر پرده‌های نقره ای دیده شده بود، می‌گوید حالا موفق شده که دیگر هیچ اهمیتی به نظر دیگران درباره کارهای‌اش ندهد و این احساس آزادی خوبی را برای‌اش به ارمغان آورده است. او می‌تواند هر چیزی را که می‌خواهد امتحان کند. او می‌گوید وقتی که استودیوها انتظار دارند تمام فیلم‌های‌اش مانند فیلم سال 2003 «دزدان دریایی کارائیب» فروش داشته باشند، بسیار سخت است و به او احساس اسب مسابقه‌ای را می‌دهد.

او اضافه کرد: آن‌ها از شما انتظار دارند که همیشه و در هر فیلم در مسابقه‌ای برنده شوید که اتفاقی در آن حضور داشتید و بر حسب حادثه نیز برنده آن شده‌اید. از همان ثانیه اول به بعد چیزی بیش از یک کالا نیستید. آن‌ها انتظار دیدن یک دزدان دریایی دیگر را دارند.

دپ در پایان گفت: با وجود اینکه بسیار هیجان‌انگیز است که یک فیلم بتواند با تعداد بسیار زیادی از تماشاچیان ارتباط برقرار کند، اینکه این امر را هدف اصلی آن فیلم قرار دهیم بسیار زشت است.

جانی دپ برای عدم کنترل رفتارش در مراسم اهدای جوایزی که 2 هفته پیش برگزار شد، بسیار زیر سوال رفته و افکار عمومی هنوز این رفتار او را فراموش نکرده است.

کد خبر 279375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha