همشهری آنلاین: امیر سرخوش، تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان با شکست در مقابل حریف قدرتمند تایلندی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

A.Sarkhosh

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، امیر سرخوش در مرحله یک چهارم پایانی مسابقات علی‌رغم تلاش‌هایش نتوانست از صد حریف قدرتمند تایلندی عبور کند و بازی را با نتیجه 6 بر 3 به کریتسانوت لرتساتایاتورن واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان 28 آبان ماه در بنگلور هند با حضور 38 کشور از سراسر جهان آغاز شد و تیم ملی اسنوکر ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، احسان حیدری‌نژاد و سیاوش مزینی به مربیگری کامران شهلا در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

بازیکنان تیم ملی اسنوکر ایران موفق شدند با ارائه دیدارهای خوب در مرحله گروهی با اقتدار به مرحله یک سی و دوم پایانی صعود کنند.

احسان حیدری‌نژاد و سیاوش مزینی در این مرحله از دور رقابت‌ها کنار رفتند، امیر سرخوش و سهیل واحدی توانستند به مرحله یک شانزدهم پایانی راه یابند و تنها امیر سرخوش موفق شد تا مرحله یک چهارم پایانی با حریفانی از کشورهای انگلیس، هند و تایلند به رقابت بپردازد که در این مرحله با قرار گرفتن در مقابل حریف قدرتمند تایلندی متوقف شد.

این دوره از رقابت‌ها روز شنبه 8 آذر ماه با معرفی قهرمان به پایان می‌رسد.

کد خبر 279443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha