همشهری آنلاین: مهرام، شهرداری گرگان، پمینای اصفهان و پتروشیمی بندرامام تیم های برتر هقته ششم لیگ برتر بودند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، پمینا در اصفهان در مصاف با ثامن مشهد هفته موفقی را سپری کرد و موفق شد با اختلاف 4 امتیاز و با نتیجه 81 بر 77 اولین پیروزی این فصل خود را در خانه جشن بگیرد. پمینا هفته آینده میهمان صنایع پتروشیمی ماهشهر است و ثامن مشهد نیز پذیرای فولاد هفت الماس قزوین خواهد بود.

تیم شهرداری گرگان که در بازی‌های اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده بود، این بار با اختلاف قابل توجه 40 امتیاز و با نتیجه 73 بر 33 موفق به شکست تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر شد و دومین پیروزی این فصل خود را ثبت کرد. شهرداری گرگان هفته آینده با قرعه استراحت روبه روست.

تیم نفت آبادان میزبان مهرام تهران بود. آبادانی‌ها در کوارتر اول با نتیجه 20 بر 14 به برتری رسیدند، اما در کوارتر دوم این تیم مهرام بود که با برتری در نتیجه 25 بر 15 نیمه نخست را 35 بر 39 با پیروزی پشت سر گذاشت. در نیمه دوم باز هم این بازیکنان تیم مهرام بودند که بازی را در دست گرفتند و در نهایت نیز با نتیجه 86 بر 65 این دیدار را به سود خود خاتمه دادند. تیم مهرام هفته آینده باید با همشهری خود، دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کند و نفت آبادان نیز در ماهشهر مقابل تیم پتروشیمی بندرامام به میدان خواهد رفت.

اما یکی از جذاب‌ترین بازی های این هفته مصاف فولاد هفت الماس قزوین و پتروشیمی بندرامام بود. بازیکنان جنگنده و پر تلاش فولاد هفت الماس که بدون توجه به نام حریفان خود به هدف پیروزی وارد زمین می‌شوند، در این دیدار خانگی نیز تا دقایق پایانی به خوبی قهرمان دو فصل متوالی لیگ برتر را آزار دادند و حتی تا آستانه پیروزی نیز پیش رفتند، اما در این دیدار که در کوارتر چهارم بازی در اغلب دقایق با برتری دو یا سه امتیازی بازیکنان فولاد هفت الماس در جریان بود، در نهایت این بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام بودند که مانع شگفتی‌سازی میزبان خود شده و با نتیحه 75 بر 73 به برتری رسیدند.

 

کد خبر 279449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha