یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه خوشنویسی«آفتاب نیمه شب» در موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح می‌شود.

به گزارش ايسنا؛ خوشنویسی‌های ابولفضل حامدی در نمایشگاهی با عنوان «آفتاب نیمه شب» از دوشنبه 10 آذر ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل40 اثر از اسما و اذکار عاشورایی است که با خط معلی توسط ابوالفضل حامدی بر کاغذ نگاشته شده‌اند. معلی، خطی است‌که توسط حمید عجمی ایجاد شد و از ویژگی‌های این خط می‌توان به قامت بلند و سماع و ستیز حروف در کلمات اشاره کرد.

نمایشگاه عکس«آفتاب نیمه شب» روز دوشنبه ساعت 16 در موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18 و پنجشنبه‌ها از ساعت 10 تا 15 به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، تقاطع بزرگمهر مراجعه کنند.

همچنین یک نمایشگاه عکس با عنوان «ظهور عشق » در موزه فلسطین افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه شامل30 تصویر با مضامین مراسم و‌آیین‌های عاشورایی و محرم است که توسط دانشجویان رشته عکاسی به تصویر کشیده شده است.

نمایشگاه عکس«ظهور عشق» روز دوشنبه دهم آذر ساعت 16 در موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر افتتاح می‌شود و تا20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18 و پنجشنبه‌ها از ساعت 10 تا 15 به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، تقاطع بزرگمهرمراجعه کنند.

کد خبر 279657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha