یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهوری کشورمان بودجه سال ۱۳۹۴ کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

بودجه ۹۳

به گزارش مهر، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی، لایجه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کرد.

بر اساس این گزارش انصاری، محمود واعظی، محمدرضا صادق، طیب نیا، نهاوندیان و حسین فریدون رئیس جمهور را برای ارائه بودجه به مجلس همراهی کردند.

روحانی در نطق خود در مجلس شورای اسلامی پیش از ارائه لایحه بودجه به رئیس مجلس گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تورم تا پایان سال به کمتر از ۲۰ درصد برسد.

روحانی گفت: هر چند شاخص های اقتصادی بهبود قابل توجه را نسبت به گذشته نشان می‌دهد اما از نظر بنده که کار خود را با دغدغه معیشت مردم آغاز کردم تا زمانی که جوانان بیکار باشند و شاغلان از رفاه برخوردار نباشند شرایط رضایت بخش نیست.

وی گفت: اعلام آمارهای مثبت هر چند نشان از بهبود دارد حکایت از رضایت کامل ما نیست.

قرار است بعد از تحویل لایحه بودجه نیز بندهای آن در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن در صحن علنی به تصویب برسد.

به گزارش مهر، رقم بودجه کل کشور در سال 94، 8 میلیون و 379 هزار و 801 میلیارد ریال پیش بینی شده که نسبت به سال قبل رشد 4.3 درصدی داشته و بودجه عمومی کشور نیز 2 میلیون و 673 هزار و 572 میلیارد ریال پیش بینی شده که با رشد 6 درصدی نسبت به سال گذشته همراه است.

کد خبر 280327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha